** Her kaybedislerinizde ; birşeyler öğrendiğiniz için sevinin.
** Kimsenin alışa geldiği değerlerine sataşmayın.
** İnsan tabiatı işte. Güçlendikçe takmaz hiçbir şeyi.
** Bitmiyorsa çileler , sevinin hayat devam ediyor diye.
** Zırdeli gibi kitap okuyun durmadan. İnanın mutlaka iyi gelecektir, ilaç gibi.
** İnsanlarımızın çoğunun yaklasmadigi yer kitaplardır. Rahat etmek istiyorsanız kitaplara sığınıp , kaçın ve saklanin. Çoğu sizi bulup rahatsız edemiyecektir.
** Sıkılıyorsanız icinizin dekorlarını değiştirin.
** Kimi sever , kimi sevmek ister, kimileride sevme ihtimalini severler.
** Ne insanlar satışta, gönül mezatlarinda.
** Sevmeye meyilli insanlar makbul olanlardır.
** Aklindakileri özler insan aklına geldikçe ; ama gonlundekilerini hiç unutmaz.
** Ne acımasız , zalimsin ey zaman. Nasıl geçip gidiyorsun sessizce. Bak şimdi bizlerin haline.
**** Ah ulan talih ! Boşuna demiyorlar ya sana kör diye. Ya bak buradayım , düz gel, az daha hadi duzden gelsene.
**** Nikah merasimlerinde evlenme cüzdanını hep geline verirler. Adettendir. Ama o defteri sonra yazan çizen hep koca olur. Ne yaman celiskidir.
**** Beni kim nasıl istiyorsa öyle yazar, çizer ve söyler ve de görür. Yani onların sözü, gözü kendilerine göredir.
*** Puslu gözlerim. Hüzúnler yağacak gibi.
*** Düğmelerini cömertçe çözmekte gece . Sevdalar örnekte ipliklerini gönlüme. Ne ırmaklar fışkırıyor gulucugunden şelale salale. Ne martılar beslenmekte gamzende. Bir ormanın soluması gibi nefesimde.
*** Menekşeler takmış mor saçına gece. Sen boynu bükük bir sözcük gibi saplanmaktasin biçare gönlüme.