** Her türlü engelleri yıkan tek gücün adıdır sevgi.
** Umudu olmasa insanın beklermiydi hiç.
** Yaşadığımız anın bir sonrası çok sürprizler taşıyabilir. O nedenle, yarına dair söz vermemek en iyisidir.
**Öyle bir an gelir ki olağanüstü hal ilan edilir hayatlara. Ve işte sonrasında çalım atamaz, çalım yeriz sadece.
** Gelen göçmüş gitmiş. Olmazsa güzel, ölürmüydü onca insan hiç.
** Derde düşmezdim ki olmasaydınız siz.
** Yeni şeyleri öğrenme isteği oldukça , yaşlanma gecikir.
** Eli kolu kalkmaz, fanilik bilinci yerleşir ve güçsüzlük , teslimiyet artar yaşlılıkta. Dolabında kefenlikler yer bulur.
** Aşk mı ? Ulasilamayana duyulan aşırı , içten ,samimi sevginin adı yani ... Tek örneği Allah Aşkı ! Düşünün Allah aşkına ... Sevdadır beşeriyette ki adı.
** Gürültü patirtilara mahkum oldu hayatlar. Unuttuk Hay' dan gelip Hu' ya gittigimizi.
** İnsan önce kendini test ederek
, icraatlarinindaki ahlakilige bakarak, KAHRAMANLİGA SOYUNMALİDİR. Aksi halde
değiştirmeye çalıştığı bireysel özgürlüğün adı
Namussuzluk olur.
** Kimi yaşar Kardelen gibi, kimileride mevsimlik güller gibi.
** Ömrümce payima düşen herşeye amenna. İtirazım yok asla.
** Kahbece bir yaşam; sonrası hep hüsran.
** Nüfus cüzdanında yazar İslam ; yaşantın kepazelik vesselam.
** Kim vurdulara gitmem. Öğrendim !! Bilirim dostumu , duşmanimi. Gezerim Tırnak izleri tenimde, tırnak makası ve bıçak elimde.
** Ah ulan bir geri vitese atabilsem şu hayatı !...
** Müthiş bir saygı,itibar yaşardı önceden yaşlılar. O nedenden olsa gerek, gencligimde hep yaşlanmak isterdim biran önce. Yaşlandım şimdilerde... Ama pişmanım. Keşke genç kalabilseydim, yaşlıların itibarsizlastirildigi bu dönemlerde.
** Kapı Aralık ! Hadi gir içeri çalmadan. Yaşayalım sarılıp soğuğunu aralığın . Ve sonra gelsin aralıksız günlerimiz .
** İnsanlara duymak istedikleri hikayeler anlattiginizda mutluca mışıl mışıl uyurlar. Ama gerçekleri dile getirdiginizde sizi asla sevmezler, hırçınlasarak uykularini yakalamaya çalışırlar.
** Tüm güzellikleri, sevgileri barindiran kalın kilitleri açacak bir anahtarın sahibiyiz. Ah şu bilmediğiniz şeyleri kesfetsek ve vursak delikanlı gibi şu gecelerde ki gizemleri.
** Ne de çok çatlaklar oluşur insan vücudunda. Şu çatlağı, bu çatlağı... Ama en kötüsü insanın çatlak olanı..
**Gecelerde ne de piç gibi sere serpe buyuyor zifirler. Kimbilir ne senaryolar yazılıyor sabaha dair ve de şiirler .
** Tam zamanında geldin bana , yıllar öncesinden. Döşegim, döşüm , nefesim, huzurum, mutlulugum oldun can İçim. Büyüdük birlikte , yürüdük Elele , omuz omuza, ne yollar katettik soluk soluğa. Ne kaldı şunun şurasinda. Ha gayret be işte varış levhası karşımızda. Yine el ele, birlikte son adımlara.
** Göz kapaklarımin her kapanışında daldığım alemde yürüyüşlerin çıkar karşıma... Dökülür eteklerinden güller ve kokuları bir başka.
** Dokunmasin artık elleriniz, yeter sevismelerimiz . Bundan sonra ne yazar gelmezseniz.