umutlarımı gömüyorum kalabalık istasyonların gürültülerine ince bir inilti gibi yükseliyor feryadım ben yine uyutuyorum sana sakladığım sözlerimi ölüyor sensiz cümleler ölüyor şairliğim acele et/me tren kalkıyor az sonra sende bekle/me..
avuçlarımda eksik kalmış sanki hüzün yağmur damlaları kadar sana çoğalıyorum sen yüreğimde açan çiçek bahçelerim sen yoksan da ben ağlıyorum susar mı bir gün bu gözyaşı zaman ellerimde kaybolup yiterken sus/malıyım beni esir eden zindanlarında sus/malı sus/ma susss
özüme dönüşümdür olmadığın zamanlar hıçkırıklarım takılır boğazıma olmadığın yağmur bulutları, bulut değil sessizliğim sessiz değil sustukça büyürüm sustukça avaza çalar çığlıklarım bil ki senin olmadığın her yer gurbet ben ben vuslatını demlemekteyim....
sözün bittiği yerde beklemekte acılarım selamı verecek dilsiz duygular merhumu nasılda bilemedik demeden dört kıyılarını vuruyor mu şimdi sancılar özlemine kurşunlar döktürüyordum onlarda yüreğimi dağlamaktalar
öldüğüm dünden beri hey yaralarıma merhem diye nakşettiğim finalsiz cümlelerle örüyorum ıssızlığımı içimde gulyabani korkuları çocukluğumdan içtiğim zehir.. gel/me üstüme…
avazımın frenlerini serbest bıraktım artık yakarım bu şehri .. içinde ben ve bende ki sen...
( Sessizliğim Sessiz Değil başlıklı yazı AdemEFİLOĞLU tarafından 15.03.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.