Ve siyahın tonlarına belenmiş yağmur gözlü bulutlar istila etti şehrimi.. Onurlu taşlardan örülmüş surlarım yıkılmaya yüz tuttu Hedefi teğet geçen arzular çöreklendi yüreğime Geriye yaşam artığı bir ben kalmış Al onu da senin olsun , ömrüne sermaye…
Şimdi ruhumu siyah bir lahit’e kapatıyorlar Kulağımda isyan cümleleriyle çığırtkan kaval sesleri Kızkumunda ucu paslı bir ok değiyor yüreğime Ve üzerime dökülüyor Eleni’nin gözyaşları Kızıl tekfurun dudaklarından sızan intikam oluyorum Kan renginde…
Bilmezsin! Dokuz köyden kovulmuşluğum çok olmuştur Çok olmuştur dilimin kemiğinin olmadığını hatırlayamadığım Hala öyleyim Hala küreklerim fırtınaya kafa tutmakta Nereye kadar yeter gücüm/yetmediği yerde Varsın bedenim yem olsun kuşlara balıklara…
“Bir ihtimal daha var” Diye çalıyor taş plaktan o eski şarkı Ben dibine vuruyorum bütün ihtimalsizliklerin Neylersem mahşerine açılıyor bütün kapılar Her mahkemede sorgusuz ..idama hüküm giyiyorum Sessiz bir çığlığı asıyorlar sâla vaktinde Belki ölüyorumdur bu final sahnesinde Belki de her ölüm yeniden dirilişlere gebe…
Ahh! Sevgilim; Feleğin çemberinden kaç kere geçtimse de Hep dar geldim sığmadım kalıbıma Ne desem kar etmiyor kapanmış temyiz yolum Varsın erkeklik bende kalsın Varsın serkeşlik bende Şimdi hüznüne müptelayım desem de Gözlerinden akan bir damla yaşla vurulduğumu bilme…
( Temyiz Yolu Kapalı başlıklı yazı AdemEFİLOĞLU tarafından 28.03.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.