-Hepimizi alıyor mu?
+Alıyor , alıyor..
-Çocukları?
+Onları da alıyor, hadi gülümseyin bakalım!
Klik, klik..
-Güzel çıkmışız beah, ayağımızı gögüslerine mi koysaydık keşke?
**/**
-Hadi gelin kız, bir de şu okul enkazında çekinelim.
-Şuralarda bir yerde bir kol gözüküyordu enkazın altından, hah işte, gelin böyle.!
+Sırıtın kızlar, çekiyorummmm..
Klik...
Klik..
**/**
-Bakın çocuklar, şu ileride dumanlar çıkan yer var ya..
+Hani nerede baba, ha o mu, simsiyah baba, insanlar nasıl nefes alıyorlar orada?
-Hih hii hiii..
-Ne nefesi kızım, ciğerleri kaldı mı bakalım nefes alacak. Az önce kahraman askerlerimiz tepelerinden aşağıya öyle bir boca etti ki bombaları.. Eee sağanak yağmurda ıslanmamak olur mu hiç, hiii hii...
+Yağmur yağdıysa niye alevler yükseliyor baba hala madem?
-Yavrularım, bu yağmur bazı topraklara bereket getirir, bazı topraklara felaket. .Bazen, başkalarına felaket olan bize bereket olur..
+Nasıl yani baba?
**/**
+Babaa, baksana şu dürbünle, yerde yatan çocukların karnından ip gibi bir şeyler uzanmış yere, nedir o?
-Bakiimm, haa , çocuklar ip atlıyorlarmış galiba, yorulmuşlar uzanıp biraz dinleniyorlar.
Bırakın şimdi bunu da, hadi gelin sizinle puzzle oynayalım...
+Aaa, hadi babaa, hadii oynayalım nerede oynayacağız?
-Gelin, bakın burada bir sürü parça var, hadi bakalım birleştirmeye başlayalım ortaya ne çıkacak.
-Şu bacakları getirin, koyun bakalım şu gövdenin yanına.
-Şimdi de şu kolları koyalım şöyle, yok o diğer tarafın yavrum baksana başparmağına göre yerleştireceksin
+Babaa, bu beyin parçalarını nereye koyacağız?
-Getirin bakayım, bir de tası olacak bunun onu da bulalım
-Hah, işte bak orada, ne uzağa fırlamış öyle, getirin bakayım onu da.
+Bu tası nereye koyalım baba?
-Getirin onu da avucunun içine yerleştirelim..Hii hiii , nasıl soru bu yavrum kafatası elbette boynun üzerine konulur, size okulda öğretmiyorlar mı bunları ha?
+Baba bunun gözünün birisi akmış, oraya da çakıl taşı koysak olur mu?
-Olur, başka ne kaldı?
-Hah, patiklerini de giydirelim ki ayak parmakları nereye gitmiş diye sormayın bir de, tamamm, oldu galibaa..
+ Ama babaaa, bu bebeğe benzedi aynıııı..!
-Hih hiii, evet bildinizz, Afferin yavrularımaa..