Zengin bir iş adamı şehrin en geniş  yerinden arsa alıp  oraya villa yaptırmaya  karar verir.Tabi bunun için  de en iyi mühendisler en iyi mimarlar en iyi malzameler tercih edilir ki bu villanın diğerlerinden bir farkı olsun.

"İstediğiniz kadar maaş  veririm ancak üç şartım var."der,mühendislere ve bunları sıralar:

"Birincisi,en kısa zamanda bitecek.İkincisi,öyle sağlam yapılsın ki ne fırtına ne de deprem yıkılabilsin.Üçüncüsü ve en önemlisi ise hiçkimse, hiçbir nesne  giremesin."

Bu  şartlara  şöyle cevap verir mühendis:
"Efendim,gece gündüz çalışır bu işi zamanında teslim ederim,kaliteli malzeme kullanırım bundan hiç şüpheniz olmasın depreme dayanıklı olur ancak hiçkimsenin girmeyeceğine söz veremem"deyince  zengin iş adamı  hiddetlenir:

"Kapısını,penceresini siz daha iyi bilirsiniz,en  dayanıklı metalden yapın,benim evime girenin canına okurum."der.

Mühendis suskunluğunu bozar sonunda:

"Öyle birisi girer ki ne kapılar ne pencereler ne duvarlar engel olabilir ona ve  sen onun canına okumadan o senin canını  alır:Azrail.
( Mühendis başlıklı yazı berberce tarafından 2.05.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.