Tüm Değerli Arkadaşlarımıza
Değerli arkadaşlarımız !
Site editörleri olarak sizlerden bir ricamız var:
Eğer yazdığınız şiirlerin veya düz yazıların güne gelmesi sizler için bir mana ifade ediyorsa lütfen bu yazıları saat 24.00 ile 19.00 saatleri arasında yayınlayınız.
Kabul edersiniz ki editörler olarak bir günün tamamında sitede olmamız mümkün değil. Her gün pek çok şiir ve düz yazı okuyup bir de bunlara yorumlar yazıyoruz. Haliyle her saat her dakika ''Acaba yeni bir şiir ya da yazı eklendi mi? '' Diye bakmamız mümkün olmuyor. Bakmış olsak bile saat 19.00'dan sonra yayınlanan yazılar zaten pek görülmüyor zira o saate kadar site üyeleri okuyacakları yazıları okumuş ve yorum yazmış oluyorlar.
Evet.. Özetle bir kez daha tekrarlayalım:
Yazılarınızın değerlendirmeye alınması için gece saat 12.00 ( 24.00) ile ertesi gün saat 19.00 a kadar olan saatler arasında yayınlayın lütfen.
Herkese selam ve saygılar.
Site editörleri
Sami Biberoğulları Mehmet Fikret Ünalan
(
Tüm Değerli Arkadaşlarımıza başlıklı yazı
Sami Biber tarafından
11.08.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.