Savaş meydanında kurşun yemiş düşman askeri gibi olduğu yere yığılıverdi ya kalp krizi geçiriyor  ya tansiyonu düştü  sandılar,başına toplandı görenler.
"Yaşın daha çok gençmiş be yavrum,bu yaşta  ne derdin var?"diye soran yaşlı teyzenin yüzüne bakıyor  ancak konuşamıyordu.

"Durun,sakın kımıldatmayın,beyin kanaması geçiriyor olabilir hemen ambulansı çağıralım."

"Açtır bu aç.Bir yere oturtalım biraz dinlensin,karnını bir güzel doyurdu mu aklı başına gelir."

"Hemen polise teslim edelim uyuşturucu  kullanmış olmalı  yoksa demir gibi delikanlı  kolay kolay kendini bırakmaz yerlere."

"Acı bir haber almıştır fazla gitmeyelim üzerine,az sonra her şeyi anlatır."

 Hasta sandılar,sarhoş sandılar,deli sandılar,tinerci sandılar ama hiç insan sanmadılar!

Elinde bir zarf vardı, onu uzatınca  yardım etmek isteyen  birisine gerçek  ortaya çıktı.

Bir düğün davetiyesiydi ve şöyle yazıyordu:
"Bu mutlu günümüzde  bizleri yalnız bırakmayacağınızı biliyoruz ve sizleri aramızda görmekten gurur duyacağız."

Nurgül eski  sevgilisi, Hakan ise erkek kardeşiydi.
( Davetiye başlıklı yazı berberce tarafından 19.09.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.