Genç adamın hareketsiz  bir şekilde kaldırımda çöp yığınlarının olduğu yerde yattığını görenler,korku ve telaş içerisinde başına üşüşüverdiler.

"Aç mısın?"diye sorduklarında "evet" anlamında başını salladı yavaşca. Yerden kaldırdılar,kollarına girerek karşıki lokantaya götürüp yemek ısmarladılar.

"Kalacak yerin var mı?"diye sorduklarında,"var"dedi,sıcacık mercimek çorbasına elindeki yarım limonu sıkarken.

Üstü başı kir içindeydi  ve gömleğinin bir kolu yoktu,saçları uzun ve bakımsızdı.

"Katil"dediler,"işsiz" dediler,"uyuşturucu bağımlısı" dediler,"deli"dediler.
"Polise teslim edelim."

Yemeğini bitirip ağzını peçeteyle silerken genç adam,lokantacının kulağına  bir şeyler fısıldadı."Bana yardım edersen  aklın hayaline gelmeyecek para veririm sana,çok ihtiyacım var,beni onlarla tanıştır ne olur?"

Lokantacı önce kabul etmese de para lafını duyunca kabul etti ve telefonla yaklaşık beş dakika konuştuktan sonra
"On dakika içerisinde senin iş tamamdır,dedi, çay içer misin?"

Dediği  gibi de oldu,on dakikaya varmadan,lise öğrencisine benzeyen iki delikanlı  lokantaya gelip,ceplerinden çıkartıkları  küçük küçük poşetler içerisindeki maddeleri  adama uzatırken olanlar oldu.

Ani bir hareketle silahını çekip"
-Teslim olun,dedi,oyun bitti,ellerinizi kaldırıp duvara yaslanın yoksa vururum.


( Gizli Polis başlıklı yazı berberce tarafından 13.12.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.