1 Geç Kalmışlıklarım

Geç kalmışlık hissiyle yaşıyorum. Bir şeylere hep geç kalmışım sanki.

Geç kalmışlıklarım yüzünden içimde oluşan o tarifsiz boşluğu dolduramamanın ıstırabını duyuyorum.

O boşluk sanki bir çöl. İçimdeki geç kalmışlık çölünün kumlarını zaman rüzgârı savurdukça savuruyor... 

Bir geç kalmışlık hissiyle yaşıyorum hep. 

Şimdiye kadar okumam gereken bazı kitaplara...

Alemlerin Rabbi olan Allah'ın bana özel mektubu Kur'an'ı Kerim'i şimdiye kadar okuyup, anlamaya... 

'Seni seviyorum' diyemeden bu dünyadan göçüp gidenlere... 

Sevdiğim halde bu sevgimi bir türlü gösteremediklerime...

Bazı kişileri tanımaya...

Bazı şehirlerden gitmeye... 

Dünyada gidip görmek istediğim yerleri gezmeye...

İnsanlara faydalı olabileceğim bazı meslekleri öğrenmeye...

Bazı müzik aletlerini kullanmaya...

Bazı filmleri izlemeye...

Bazı şiirleri okuyup, ezberlemeye... 

Pişmanlık duyup bir daha yapmamaya söz vermeye yani tövbe etmeye...

Bazı kişilere teşekkür etmeye...

Zalimlerin karşısına çıkıp gerçeği haykırmaya...

Bazı kişilere 'iyi ki varsın' demeye...

Hep temenni edip, yapanları takdir ettiğim halde bir türlü yapmadığım o iyilikleri yapmaya... 

Say say bitmez sanki

Hep bir geç kalmışlık hissi.

Halbuki göçüp gidenler hariç hiçbir şeye geç kalmadım. 

Haydi kalk ve yürü...

Şimdi değilse ne zaman? 

Kim tutuyor beni?

Ya da seni?

 

( Geç Kalmışlıklarım başlıklı yazı DüşTerzisi tarafından 12.02.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.