Öğretmenleri öğrencilerine sorar:
" Dünyaya,insan olmak dışında, ne olarak gelmek isterdiniz?"
 
İşte cevaplar:

"Yılan olmak isterdim öğretmenim  hem bana hem tüm insanlara düşman olanları sokar,öldürürdüm."

"Karınca olmak isterdim öğretmenim,yazın çalışıp kış boyu yatardım."

"Arı olmak isterdim öğretmenim hem her çiçeğe konup gönlümü eğlendirirdim hem balımla şifa olurdum."

"Balık olmak isterdim öğretmenim hem büyük balıklara yem olurdum hem insanlara gıda."

"Kurbağa olmak isterdim öğretmenim,ömrümü lak lakla geçirirdim."

"Kuş olmak isterdim öğretmenim özgürce hep yükseklerden uçardım."

Öğretmen mantıklı bulmuş bu cevapları,sıra en son çocuğa geldiğinde:

-Kedi olmak isterdim öğretmenim,demiş.

Herkes şaşırmış,neden,diye sorulunca:

"Kızlar kedileri çok seviyormuş öğretmenim,onları kucaklarında taşıyıp yataklarında yatırıyorlarmış bu yüzden hep onlarla olmak isterdim." demiş.
( Kızlar başlıklı yazı berberce tarafından 17.02.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.