Suskunluğum Uzakları işaret Etmiyor!

 

Suskunluğum uzakları işaret etmiyor yanında olduğumu sana söylüyor neden duymuyorsun vicdansız yârim?

 ©

Uzaklık, imkânsızlığın işaret değil gidip varmanın mutlaka mümkün olacağının işaretidir.

 ©

şımdaki dünya bana uymadı, içimdeki dünya ise olanları anlamadı. Birbirine uyumsuz iki dünya ve benim/bizim- perişanlığımı/perişanlığımızı anlayın artık.

©

Hisler dedim hissedilirken söylenmeli karşındakine oysa hissederken saklamalıymışım kaybetmemek için geç anladım!

©

 

İçimde zerrece aşkla akan bir pınar kalmamışken, nasıl çölde kalmışa bir yudum suyu avcumla verebilirim ki?

 

Sanmak yanmaksa yandım, sanmak olabilme ihtimalini içinde barındırıyorsa ihtimalin bir daha karşımıza çıkma ihtimali sıfırken, en iyisi ben yanayım pişene kadar.

©

 

Senin yanında bir önceliğim var mıydı bilmiyorum! Lakin sen beni terk ederken kendi benciliğinin sende var olan bu özelliğinin olduğunu iyi biliyorum.

©

Beni terk ederken, seni terk ettiğin sokakta bekledim sen beni durağı olmayan yerde neden aradın?

©

Mehmet Aluç


( Suskunluğum Uzakları İşaret Etmiyor başlıklı yazı kul mehmet tarafından 9.03.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.