Baharın ilk  günlerinde hummalı bir temizlik çalışması vardı  emlak ofisinde.Bütün pencereler,kapılar silinip dezenfektan yapılıyor;bilgisayarların,masaların ve saldalyelerin titizlikle  tozları alınıp duvarlar boyanıyordu.

Belediye ekipleri ilaçlama yaparken caddedeleri, ilerden bir ses duyuldu:
 -Oraya  dikkat edin abi,orada çok hamam böcekleri var.

Sırtından  ilaç bompasını  indirip soluklanan uzun bıyıklı uzun  kır kaşlı adam  gözlerini sesin geldiği noktaya dikerek sordu:
-Rögar kapağı nerde?Hamam böcekleri en fazla oralarda bulunur ama merak etmeyin bu ilaç çok etkilidir bir haftaya  kalmaz kökünü kazar.

-Sivri sinekler de çok  ağabey,insanın kanını emiyorlar,onlardan da kurtulur muyuz?

-Hepsinden kurtulursunuz kardeş.
-Ya lağım farelerinden...

Adam sesini biraz yükselterek sordu:
-Rögar kapağı nerde?

Karşısındaki ise aynı ses tonuyla  cevap verdi:
-Bak,tam karşında,emlak ofisinin dipinde.

Emlakçı ise talimat veriyordu hizmetçi kadınlara"her yıl pırıl pırıl olsun hiçbir haşere girmesin çok nefret ederim," oysa halkı  kandırdığı için bu kinayeli sözü anlamayacak kadar da aptaldı.
( Hamam Böceği başlıklı yazı berberce tarafından 26.03.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.