Kişinin üzerindeki kaygılar kişinin kendisini günlük tasarruflarıyla olmasını gerektiren bir tetikleyicidirler. Beslenme duygusu dışta nasıl ki elmalı ağaç ile kişi arasında bir eğimse; benzer duygular kişi ile kişiler arasında da ortak özellikle ve sağlasan etkili eğim alanı oluşturur bir tasarruf biçimidir.

 

Bu eğimler yardımlaşma, dayanışma, iş bölümü yapma gibi paylaşımlar içinde kişinin günlük kaygılarını birlikte giderilmesi işine dönük amaçlı özne eylemlerdi. Bu eğimlerin öncelik durumu yüksek potansiyeli belirler. Geriletilmiş duygular düşük potansiyelli enerji karakteri taşıyan eğilimlerdi.  

 

Kişilerin dışsal olarak ve günlük olarak yerine getirmesi gereken karşılanmaları; kişi-kişiler arası eğime konu olmakla; kişi-kişiler arası eğim bağlanımı kişiyi kolektif bağlanımla olacak davranışlara doğru iter.

 

Ya da açlık gibi zorunlu eğilimlerin karşılanması içinde olan kişi, dıştaki benzerlerin bağlanımıyla kolektif girişimlerle olacaktır. Yine kolektif bağlanımın kişiye verdiği iniş aşağı enerji durumu, kişiyi cezbeder. Kişiyi cezbeden eğim kişideki şev duygusunu kabartır. Şev duygusu kabaran kişi de bu kolektif cazibe ile kolektif davranışlara doğru yönelir.

 

Minerva’nın baykuşu gece öter misali (önce olaylar yaşanır, sonra o olayın bilgi ve bilincini edinir misali) ilk kez kolektifi olan hemcinsler kolektif davranışı biliyor değildiler. Dışta, yardımlaşmalı girişen kişi-kişi davranışları ortam içinde kişilere yeni bir bağıl kolektif davranışlar alanı açar.

 

Bir ortam içinde oluşan eylemli üst üste kolektif zamanlar, evren sel dokunun lokasyon içinde kalan parçalı kısmından ileri geliyordu.  Evrenin vakum enerjisi kendisini tekrarlayan dalga süreçleriyle sürekli kaynayıp sabun köpüğü gibi var olup, saf enerji biçiminde yok oluyorlardı. Evrensel dokunun çalkantılı dalgalanması lokalizasyon içindeki üssü ve üstel durumların Per türbülansıdırlar.  

 

Çalkanmalar en az durumla nesnel dünyadaki kuantum alan etkisinin özelliğidir. Frekansın dalga boyu ve dalga genliği farkları, frekansları iç içe, üst üste, yan yana dünyalar şeklinde konumlayıp birbiri üzerine binmesi ortam içine açılan yeni ortam alanlardı.

 

Günlük olarak karşılanması gerekli kaygılarıyla olan kişi, türlü eğilimlerle güdülüdür. Güdü eğilimler de davranışsaldır. Bu dış ortamlı davranışlardan birisi de kişi-kişiler arası girişimlerle, kişiler arası bağlanım yapmanın çekiciliğidir. Kişi ve kişiler arası çekim ilişkisi kolektif sinerjini kolektif bağ ilişkisi olarak belirir.

 

Kolektif bağ ilişkisi sinerji verir. Sinerji kişi üzerindeki sağlama zorluğu olan enerjiyi, yokuş aşağı enerji kolaylamasına çevirir. Yükü kolaylaştırma sinerjisi oldukça çekici bir sosyal bağ ve kolektif bağ ilişkisidir. Kişi ve kişiler kişi sel duyum ve kişi sel doyum farkları nedenle, kolektif alanın hem aksağıdırlar hem düzenleyicisidirler.

 

Değilse kolektif tabanlı köleci bir alan içindeki köleci mana, “kolektif sağlatma yerine” mülk sahibi olan birilerinin kişileri mülksüz kılmasıyla; sağlamaları rızk verme lütfu üzerinde açıklıyor olması “kolektif aksamayı büyütür”. Kolektif alanlı kişiler; köleci mülk sahipli yoksunlukların uzlaşılmaz olan çelişki ve çatışmasının, sübjektif alanlı kişilerine dönüşürler.

( Kolektif Alan 44 başlıklı yazı Uraz Bayram tarafından 10.05.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu