CİĞERDE BAŞLADI-BEYİNDE DEVAM ETTİ –HENÜZ BİTMEDİ 8

İDA’nın havası bire bir şifadır.

O zamanlar Güzellik yarışmaları İDA’da yapılırdı.

Festival çok iyi gelmişti.birkaç günde olsa sosyalleşme hem Gaia ya hem Uranüse iyi gelmiş gibiydi tam dönüşe geçileceği sırada Uranüs abuk sabuk konuşmaya başlayınca,Gaia bir anormallik olacağını hissetti.Uranüs,öksürük,balgam,titreme,nefes darlığı,yüksek ateş,bulguları başlar.Doğru Dr AESCOLAPİUS’un hastanesine  giderler muayene için akciğer röntgeni gereklidir.Zeus’un röntgen makinesi ileçekim yapılır.çekim sonrası teşhis belli olur.zatürre olan Uranüs uzun bir tedavi mücadelesine başlar.Güzellik yarışması için günler geçiyor.Bu yarışma İDA DAĞ’ında yapılacağı belli olmuştu.Zeus,geçmişolsun ziyaret için Uranüs’ü ziyarete hastaneye geliyor.Karısı  HERA nın güzellik yarışmasını kazanması için jüri üyesi olan GAİA nın  oyunu HERA ‘ya vermesi için URANÜS’e  baskı yapıyordu.Zeus’un söylediklerini Gaia’ya anlatan Uranüs  GAİA bu teklifi  hepsi benim altın gününden arkadaşlarım iyi olan kazansın diye cevaplıyordu.Jüri başkanlığını PARİS  yapıyordu.Jüri üyeleri,Gaia,Medusa,Hygieia,Helios,Kratos ve Apollon’du. Yarışmaya katılan yarışmacılar AFRODİT,HERAveATHENA ‘ydı.Yarışmanın sunuculuğunu Titanlardan kahin PHOEBE yapacaktı. ZEUS alkış ve tezerruhatlarla geldi.eski sertliği kalmamıştı.her sosyal ortama elinde çiçekle gidiyordu.bir demet ŞAKAYIK çiçeğini jüri başkanı PARİS’e ,Kazanana verilmesi için teslim etti.Sunucu Pheobe YARIŞMANIN kurallarını anlattı.yarışma bittiğinde tüm oyları AFRODİT  almış ve jüri başkanı şakayık demetini Afrodit’e verdi.Yarışmaya katılanlar ve jüri üyeleri Afrodit’i öperek kutladılar.

( O Zamanlar Güzellik Yarışmaları İda Dağında Yapılırdı başlıklı yazı hamit-yenigun tarafından 7.04.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.