Öncelikle başınız sağ olsun Allah rahmet eylesin mekanları cennet olsun inşallah kardeşim.

Suikast.. kaza.. itilaf.. yoksunluk..cehalet.. perde arkasında bütün incelikleriyle bilen tek Allaha emanet olun.

İran'a bakışımız nasıl olmalı? Sorularla İslamiyeti kabul etsin inşallah.

İran başka anlatılmaz yaşanır, şia inancı başkadır.
İran bir devlet, şiilik İslamın içinde bir fırka.

İran aristokrasisi, elit tabaklar çok tehlikeli sularda yüzüyor, düşman değiliz ki, bizler uğruna ümmet uğruna hiçbir beklenti içine girmeden karşılıksız olarak ne zaman müsait olursun diye düşünüyorum.

Ne yazık ki Presçilik İran politikalarına hakim değilim, İslamiyeti kabul et artık.

Şia inancı.. Farkında mısın bilmiyorum ama ben seni çok seviyorum. Şia inancının kabuğudur, Ehl-i beyt sevgisi, ancak özü de Pers milliyetçiliği.

Keşfettik.. Hz Ömer'in İran'ı fethetmesini sindiremedim.
anti-bullying.. Farkındamısın yoksa ben mi yanlış anladım. İki nokta arasında akım gerilim var.

Hz. Ömer döneminde, İslam medeniyeti, İran medeniyetini yuttu. İçten içe nifak tohumu yağı var mı acaba diye düşünüyorum. Bu nifakı şia inancı ile görüşebilirsiniz.

Maalesef, bin iki yüz senedir ümmetimizin içinde bizi birbirimizden ayıran şiilik var, bunun sonuçları açıklandı, çok ağır. Ümmetimizin içindeki ayrılıkları ihtilafları fitneye dönüştürenlere, ahlakta ve toplum düzeninde azgınlık ve bozgunculuk; baştan çıkaranlara Allah fırsat vermesin.

La İlahe İllallah Muhammedün Resulullah diyen, aynı kitaba, aynı peygambere iman edenleriz. Sahabe-i kiram'ın, raşit halifelerin ( dört büyük halife; Hz. Ebubekir, Hz. Ömer, Hz. Osman, Hz. Ali) ve selef-i salihinin yolundan ayırmasın, biz din kardeşiyiz. Hak yolundayız, ümmetimizin menfaatini kollarız.

Şark görevi var ki bu kadar mı zor olur. İhlas ile hareket ediyor musun peki?

Ehl-i Sünnet ve Cemaat Hz. Ali'yi çok seviyorum fakat hadiste, Peygamber efendimizin (a.s.m) mübarek söz, fiil ve hareketi veya onun onayladığı başkasına ait söz, iş veya davranış tehlike sayılabilecek ifrata (aşırı sevgi) muhabbetten çekiniyorum.
Müslümanlık ifrat ve tefrit arasında kaldım.

Şia kelime olarak ; bir şeye şiddetli taraftar olmak demektir.
Hz. Ali Efendimizi diğer üç halifeden üstün görüyorsun.
Diğer üç halifeye kin ve öfkeli değilim.
Hz. Ali'ye olan taraftarlık siyasi, art niyetli değil mi?
Hz. Ömer'in İran'ı fethetmesini sindiremedim. İncinmiştir gururum.

ABD ve İsrail ürün markalarına boykot devamını dilerim.

Kardeşim İran'ı da İslamiyete davet ederim.



( İran Üzerine başlıklı yazı Lütfiye tarafından 22.05.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu