KEŞFETTİK
Tarikatlara da düşman yaptılar
Dini düşman olarak gösterdikleri gibi
tarikatlara da düşman yaptılar. İçeriden dışarıdan yıkmaya çalışıyorlar.
Kuran ve Sünnete göre hareket eden, Allah'ın şeriatını, dinini, adapları ve kanunları için mücadele eden ve dinimize göre o parti bu parti değil, Devlete bağlılık gösteren, tarikatları kimler istemiyor?
Keşfettik.
Hayali kapasitesi var, tüm kapasitesini kötü yönde kullanır. Fetö benzeri yapıların oluşumu, niçin tarikatlara karşı?
Kaygıları arttıkça, saha arar bulaşır.
Bunlar kim?
Mazlum mağdur coğrafyaya, , bir de sömürülen Afrika'ya bakar mısınız rica etsem.
İhtiyaçlar farklıdır, ABD koçluk yapar
AB, BM diğerlerinde oynar, rol kapar.
Tarikatlar niçin var? dini bilgileri canlı tutmak için.
Kimler istemiyor?
Keşfettik.
Amerika istemiyor.
PKK istemiyor.
İsrail istemiyor.
Uyuşturucu bağımlısı istemiyor.
Silah mafyası istemiyor.
Suud istemiyor.
İran istemiyor.
PKK, dağa çıkacak insan kaynağı bulamıyor, tam kapasite çalışır durumda dini ve itikadı güçlü İslami bilgisi donanımlı tarikat ehli sünneti kim dağa kaldırabilir. Örnek olarak verdim.
Tarikatlar stratejik öneme sahiptir. Allah ve Resulunun (Hz Muhammed'e sav) yolunda olduklarını idrak etmek lazım değil mi?
Mihenk taşlarımız olan Kuran ve Sünnete,
Emanete ihanet etmiş olabilir mi?
Dinimize göre hareket ederiz efendim. İstifade etmek lazım değil mi?
Ümmet şuuru ile Kürt, Türk, Acem, Arap birbirimizi kardeş edem dedim.
Krokodil
İki nokta arasında akım gerilim var
ABD, Filistin'de neden, niçin, nasıl var.?
Otomatikman
Sol yukarı, sağ aşağı hep pratik yapar.
ABD yedek parça, el, kol ve bacak takar.
Keşfettik.
Sağdan soldan, dışardan içerden, yukarıdan aşağıdan, sosyal medyadan münafık söylemler ile taş atacaklar.
Oku arkadaş Oku..
Öğrenme şekli yanlış anlama,
Tarikatlar dine hizmet için adanmış.
Aslında Tarikat'ın yüce dinimizde "yol" anlamına geldiğini, bazı kesimleri bunu öcü olarak göstermesinin uygun olmadığını belirtmeye fayda var.
Ha şu nuda belirtelim herşeyin günümüzde sahtesi olduğu gibi Tarikat'ın sahtesi mutlaka olabilir. Sahtesi var diye gerçeği yok sayamayız.
Keşfettik bak sonunda. Allah'ın dinine hizmet eden, bu yola canını başını koyan tüm Tarikatlar merhaba..İslam Güneşi doğdu.
EYLEMSİZLİK HALİ
-İnsanız sonuçta
Atalet yaptıkça vurgun
Gönüller, beyinler yorgun
İstek yok, kararsız, yılgın
Enerji patlar mı, acaba birgün.!?
www.eskisehirdenhaber.net Lütfiye Çanacık
(
Keşfettik başlıklı yazı
Lütfiye tarafından
15.05.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.