Sağlığınıza dikkat etmezseniz ne de güzel şeyler olur. İlaç firmaları kârlarına kâr katarlar. Hisseleri borsada tavan yapar... Sigarayı da bırakmayın zaten, maazallah, Karadeniz de Ege de tütünden ekmek yiyen bir sürü insanlar var mahvolurlar, sigara fabrikalarında çalışanlar eve ekmek götüremezler, halleri harap...

Sakın ama sakın sağlığınıza dikkat edeyim demeyin. Bir sürü tıp fakültemiz, bir sürü doktorumuz var, ne olur sonra halleri... Tıp Fakülteleri kapanır hasta filan olmazsanız maazallah... Bol bol abur ve de cubur yiyin, önünüze ne gelirse hominigırtlak götürün. Rejim filan yapayım demeyin sakın, rejimde neymiş? Manavlar meyve üreticileri aç mı kalsın? Diyetisyenler mesleğini unutur billahi...

Spor yapmayın sakın ha! Spor yaparsanız spor ayakkabılarınız eskir, hele de bu devirde dünyanın parası bir çift spor ayakkabısı. Deli misiniz spor mıpor sakın uğraşmayın bu işlerle. Eşofmanlarınızı her gün yıkamak zorunda kalır sonra hanımınız... Dünya kadar su parası deterjan parası...

Ruh sağlığınızı da düşünmeyin fazla... Ruh işte neticede, tuz ruhu değil... Her şeye kafanızı takın. Politikacılara da kızabilirsiniz, komşularınıza da, evde de çıngar çıkarabilirsiniz zaman zaman. taksicilere veya dolmuşçulara da kızabilirsiniz... Potansiyel her insan ruh doktorlarının hastası olabilir her durumda... Sigmund Freud da öyle der ’’Bütün insanlık benim müşterimdir.’’ Psikologlar psikiyatrlar evine ekmek götürmesin mi?

Günde beş on tane Türk Kahvesi için. Olmadı otuz kırk bardakta çay için. Bir sürü çay kahve üreticisi firmalarımız var, siz içmeyin, o içmesin bu içmesin, kim içecek o zaman? Starlar Bakslar var bir sürü şubesi olan, iş yapamasınlar mı? Ayıp olur billahi onlara...

Yeni yeni yerler yeni yeni insanlar tanımaya kalkmayın sakın. Ruh sağlığınız filan düzelir, daha az hastalanır, moralli olursunuz, moralli olunca da yine iş aynı kapıya çıkıyor, doktorları filan aramaz sormazsınız... Billahi küser, darılır doktorlar...

Yazı, şiir filan yazıyorsanız, boş verin, bir an önce bırakın. Yazı yazdığınız için okuyorsunuzdur da bir an önce kurtulun, gözleriniz bozulur, o kadar bilgi girer kafanıza hangi birini akılda tutacaksınız işin yoksa bir de onlarla uğraş... Bakarsın şiirlerinizi beğenirler beste filan olur, radyolarda filan da söylenir, meşhur olursunuz. Çok paranız olur, mafya peşinize düşer ... Hiiiç uğraşmayın. Sakin sakin yaşayın gitsin...

( Sağlığınıza Bu Kadar Dikkat Etmeyin başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 31.05.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu