AYNI YIL İSTEMEDEN İKİ KERE HACI OLAN ADAM

Diyanetinbaşı insanın yedekte ikinci bir din bulundurması caizmi.

ÜSKÜDAR BELEDİYESİNİN EN BAŞARILI BELEDİYE BAŞKANI İDİ HARCADILAR. HİZMET SEVER İNSANDI YARANAMADI BU HASET İNSANLARA ,SAYESİNDE HACI OLMUŞTUM AYRINTILI OLARAK ANLATMIŞTIM. AYNI YIL ÇOCUKLARIDA ALIP MARMARİS TATİLİNE ÇIKTIK DÖNÜŞTE EŞİM EFESE GİDELİM DİYE TUTTURUNCA ÇOCUKLARDA OY HAKLARINI KULLANDILAR SELÇUKTA  ÇÖP ŞİŞLERİMİZİ YEDİK KARNIMIZ DOYDU SIRA TAŞLARI ZİYARETE GELMİŞTİ OTOBÜS DOLUSU TURİST KAFİLELERİ GİRİP ÇIKIYORDU. MERYEM ANAYI ZİYARET EDİYORLARDI.HER ZAMANKİ GİBİ MERAKTAN YENİ BİR MACERAYA BAŞLIYORDUM. EŞİM EVLENMEDEN ÖNCE BABASI İLE GELMİŞ ORANIN USULLÜNÜ BİLİYORMUŞ. ÇOCUKLARA SÖYLEMİŞ  BENİ SEYREDİYORLAR GELEN KAFİLENİN İÇİNE DALDIM. SIRADAYDIM YAVAŞ YAVAŞ İLERLİYORDUK  İBADETHANEYE  GİRİŞE GELDİM ARKAMDAKİ KADIN HABİRE  İTİP DURUYOR SANKİ BELEDİYE OTOBÜSÜNÜN KAPISINDAN İÇERİ GİRMEK İSTİYORDA BEN MANİ OLUYORMUŞUM GİBİ BİR DURUM KADINA ÖNCELİK VERİP ARKASINA GEÇTİM BU DEFA BEN KADINI İTMEYE BAŞLADIM. AKLIM SIRA KADINA DERS VERECEĞİM KATOLİK KADIN HİÇBİR TEPKİ GÖSTERMEDİ .İKİMİZDE İÇERİ GİRDİK O YANAN MUMLAR ÇIKAN YAĞLI DUMAN DAYANILIR GİBİ DEĞİLDİ BİZİM EKİP TEBESSÜMLE BENİ İZLİYORLAR ARALARINDA KONUŞUYORLARDI. MERYEM ANA İKONASI HAVASIZ BİR ORTAM MÜCADELE İÇİNDE OLDUĞUM BİR KADIN BENİ ORTAMDA HİÇ İSTEMEDİ KATOLİK KADIN BENİ HİÇ GÖZÜ TUTMADI BENDE ONU ÇOK İTİCİ BULDUM. EŞİM DIŞARI ÇIKINCA NİYE BÖYLE BİRŞEY YAPTIN DİYE SORDU HEPBİRLİKTE ALLAH AKIL VERSİN DİYE DUA ETTİLER.SEVAP KAZANDIM.KATOLİK KADINI KANDIRMAK İÇİN OTOBÜS,KAMYON.TRAKTÖR,JİP,BİP YAPTIM KADIN İNANDI KANIMCA İNANMAYAN MERYEM ANA İKONASINA SORSUN.

PAPA DAHA ÖNCEKİ BİR MACERAMIZDAN BENİ TANIDIĞI İÇİN VATİKANA DAVET ETMİŞTİ BENDE BALKON KONUŞMANA GELİRİM DEMİŞTİM SÖZÜMDE DURDUM GİTTİM İŞTE BALKONDAYIM KATOLİK BİR ARKADAŞIM ANLATTI EFESTE MERYEM ANA KİLİSESİNDE HACI OLACAKKEN ARKASINDA BULUNAN DEVAMLI KENDİSİNİ İTEN ADAMIN BENİM OLDUĞUMU TESPİT ETMİŞ. KATOLİK BİR KADININ.BANA SÖVDÜĞÜNÜ SÖYLEYİNCE KİM OLDUĞUNU ANLADIM. SENİ TANIDIĞIMI SÖYLEDİM TELEFON NUMARANI VERDİM GÖRÜNTÜLÜ ARAYACAKMIŞ DİYE UYARDI. ARKADAŞIMA TEŞEKKÜR ETTİM. YERLİ VE YABANCI TARİKATLAR BENİM GİBİ DİNDAR VE SAĞLAMCI İNSANLARI ARALARINA KABUL EDERLERMİ.KONU İLE İLGİLİLER TRANSFER İÇİN KAÇ LİRA TEKLİF EDERLER.PİYASASI NE KADAR.SIĞINMACILARA YEDEK DİN SATILIR. KATOLİK  10 EURO PROTESTAN 5 EURO MÜSLÜMANLIK BEDAVA  AL SIĞINMACI AL VATANDAŞLIK ALMAKTAN DAHA KOLAY   VATİKAN BAYİLİK VERDİ. PAPA YAKIN DOSTUMDUR.NUFUSUMUZ AZ YARDIM ET KATOLİK İNSAN LAZIM DEDİ.İNSANLARA HİZMET OLSUN. HER İNSAN BİR GÜN RAHAT YAŞAYACAK SAYEMDE DEDİ. PAPANIN  BÜTÜN AVRUPADA SÖZÜ GEÇER ALMANLAR ÇOK SEVERLER KENDİSİNİ  ALMANLARIN C.B Sİ NEDEN BİZE HEDİYE  DÖNER GETİRDİ NE DEMEK İSTEDİ BİZZAT SORDUM ANLATTI HAFTAYA HİKAYEMİZDE MERAK EDEN PAPA YA SORUYOR. TELEVİZYONDA GÖRDÜM.BİR BANA ANLATTI İŞTE YAZARLIK BUYÜZDEN LATİNCE ÇALIŞIYORUM, YANCAM MÜKEMMEL OLSADA

  DİYANETİN BAŞINA İNSANIN   YEDEKTE BULUNDURDUĞU İKİNCİ DİNİ  CAİZMİ SORULACAK.

( Aynı Yıl İki Kere Hacı Olan Adam başlıklı yazı hamit-yenigun tarafından 20.06.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu