Babalar akıldan kolay çıkmaz aile kavramının çınarı koca gölgesi, anlatmaya kalksam belki de çoğu mısra yarım kalacak, aslında hepimiz yarım değil miyiz? Kimimizin kolu yok kimimizin parasıkimisinin Babası, Baba yaradır, yaraya ise merhem olan ANNEDİR…

Ah o koca gölgeli çınar bir bana siper olmadın alacağın olsun, yazın sıcağında kavrulmak, kışın ayazında gazaba kapılmak …

Her zaman düşünürsün benden razı mı acaba benden memnun mu ufacık bir sevgi göstergesi aslında seni dünyanın en mutlu insanı yapar lakin neyi çok istersek olmadığı gibi eksik yaşamaya devam ederiz...

Aynaya bakarsın, aynadakine bakarsın, yüzündenizler ararsın babanla ilgili gülersin acaba onun gibi mi gülüyorum diye kızarsın kendine onun gibi mi kızıyorum diye gitmeyi denersin gidemezsin, işte o zaman babanı yendiğin an başlar….

( Baba başlıklı yazı Furkan Küçükekinci tarafından 30.06.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu