TARİKATLA UZAYA ÇIKTIK.

BUNCA ZAMAN  ÇEŞİTLİ PROJELERLE, ORTAMDA DOLAŞAN BİRİ OLARAK.  TELEVİZYONDA İZLERKEN ONLARCA UZAY MERAKLISI TARİKAT MENSUBUNU ,TESBİT ETMEK AMACI İLE HANIMEFENDİNİN HESABINA ALTMIŞ DOKUZDA BEN YATIRDIM. AMACIM BU UZAY PROJESİNE PARA YATIRANLARI TESBİT ETMEK  VE DAHA CAZİP BİR TEKLİFLE PROJEYE ORTAK OLMAK HANIMEFENDİ HAVA LİMANI GÖBEKLİ TEPE DİYOR.BİLİMSEL BİRŞEYLER ANLATIYOR.BEN O SIRADA GERÇEK MÜŞTERİLERLE YANCILARI AYIRMAK İÇİN ÇALIŞIYORDUM.YİNE ŞANSIM YERİNDEYDİ.AYASOFYANIN KAPISINI YİYEN ZEVAT  ORTAMDAYDI.BU KİŞİLERE ÇEKİN ATTIM VE SAHİBİNE BIRAKINCA KALANLARIN MÜŞTERİ OLDUĞU ORTAYA ÇIKTI.İÇSEL YOĞUNLUĞUMU KULLANARAK.YANIMDA GETİRDİĞİM MANYETİK KANCA SAYESİNDE ASIL HAVA ALANININ KAPAKADOKYADA OLDUĞUNU ORDAKİ ENERJİ ALANININ DAHA GÜÇLÜ OLDUĞUNU ANLATTIM HEPSİ KABUL ETTİ.VE PROMOSYON OLARAK BALON GEZİSİDE VERİNCE HERKES ADINI YAZDIRDI.BU UZAY MERAKLILARINDA PARA ÇOKTU BİZDE İSE KURALLAR, DUYGULAR ,ÜŞÜMEYEN DUYGUSAL ZEKAMIZ SAYESİNDE YENİ BİR MACERAYA KAPSÜL BIRAKTIK.SERPME KAHVALTI YAPAN MEBUSLARIN KALDIĞI OTELDE KARNIMIZI DOYURUP YOLA ÇIKACAKTIK.KENDİ İMALATIM OLAN BALONDAN UZAY ARACINA GEÇME  SİSTEMİ SAYESİNDE.SİSTEMİ ÇALIŞTIRMAK İÇİN İKİ TANE JETON LAZIMDI KÜÇÜK BALONU KÜÇÜK JETONLA BÜYÜK BALONU BÜYÜK JETONLA ÇALIŞTIRMAK GEREKİYORDU.BENDE ÖYLE YAPTIM BU UZAY HİKAYEME İKİ ADET ŞİİRİMLE SON VERİYORUM.

 KÜÇÜK BALON

 

Yediden Yetmişe Herkesi İlgilendiren Güzelliktir.

Balon.

Renkli ,Uçanı, Uçmayanı

Güzel zaman Geçirtir.

İş Yeri Açılışında Balon, Müzik, Palyaço

Atıcılıkta Balon Hedef Olur

Berber Çırağı Ustura Kullanmayı Onunla Öğrenir.

Sabuna öfliyerekde Balon Yapılır.

Ucuz ve Temiz.

Çocuklara Güzel Zaman Geçirtir.

Hele Bir

 Uçan Balonun Çocuğun Elinden Kurtulma Sahnesi Vardır.

Heyecan, Bağrışma, Genelde Ağlama İle Biten Oyundur.

Her Çocuk En Az Bir Kere Yaşamıştır.

 BÜYÜK BALON

 

Büyükler İçine Binilenini  Tercih Eder

Uçan Balonlarla Manzara ve Oksijen Ziyafeti Çekerler.

Onlarda Rengarenk ve Güvenlidir.

 

 

Büyükler Balon Haberden Zevk Alan

Kolay İnananlardır.

Karganın iki yüz yıl yaşadığına inananı

Kendinden on kat fazla maaş alan milletvekilinin  söylediklerine inananını gördüm.

 

 

Ciğerdeki Balonlar Sönmediği Sürece

Herşey Çok Güzeldir.

Ama Ciğerdeki Balonlar Sönerse

Oyunda  Şiirde Biter.

( Tarikatla Uzaya Çıktık başlıklı yazı hamit-yenigun tarafından 1.07.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu