Belediyecilere danışmadan karar verirsen kaybettirirsin.

Yıllar önce Özgül ağırlığı olan adam,kapalı kapılar ardındaydı ama

Yinede Kozmik odayı açtırdı .

Birkaç  vatansever subay dirensede.yıldızları yetmedi.

Emperyalistler sırlarla uçtular.

Hani sınır namustur diye nutuk atanlar.

Kozmik oda nedir, diye soranlara kızdılar.

Muhalefetin başına Yeni bir özgür ağırlığı olan başkan seçildi.

Muhalefet partisinin temsilcileri, kozmik odalarının anahtarlarını ararken.

Sancak, bayrak , koltuk hesabınada dalmışlardı.

Aynadan yansıyan görüntüyü hesap edememişlerdi.

Çakraları açık olanlar olayları görüyor.uyarıyorlardı.

Çevresinde güneş motel mebusları gibi düşünenler vardı.

Mavi gömlek giyip,kasket takmakla o kişiye benzenmiyordu.

Şiir yazmakta lazımdı.

Çevresindeki sarı kafalı kadınlar’ı, byk dan devir almıştı. byk da byd den devir almıştı.

Herkes biliyordu. gerçek kuruluş tarihi buydu. kedi bile gitmek istemiyordu.

Rahatları yerindeydi. üç beş iyi adamla bu kadardı.

Atatürkçüler gitsin diyorlardı. aynı doktorlar gitsin diyenler gibi

Bunlara ne söylersen söyle alınmıyorlar. hiçbir soruya cevap vermiyorlardı.

Kimi örnek alıyorlarsa.onu tesbit edemedim.

Anayasayıda  yumuşatabilirler. hepsi vatanseverlerdi.

Sadece doğru söyleyenleri sevmezlerdi. imkanları ücretlerı  aile boyu paketti.

Özgül ağırlıkla özgür ağırlık birbirine karışmıştı.

O  uğursuz adam soros, körfezinde yüzerken, bu ülkenin en değerli şeyi askeridir demişti.

Artık  o sözüde tartışılır oldu.insan kaçakçısı paşa ve ekibi, yaşa varol cezan bol olsun

Benim oğlum büyüyünce paşa olacak.                  

( Benim Oğlum Büyüyünce Paşa Olacak başlıklı yazı hamit-yenigun tarafından 30.06.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu