PROVAKASYON
Suriyelilerin gönderilmesi ayrı bir şey, iç huzurun kaybedilmesi ayrı şeydir. Renkli devrimlerin müsebbibi, gökkuşağına bürünmüş lgbt cilerin hamisi , bulunduğu ülkelerde çıban başılığına aday olan etnik artıkların sevicisi ,ABD bu tür uygulamalarına AKIL OYUNU diyor ..
Amerika, Zeka nın en hayasız hali ile çocuk kadın veya bilumum kutsal değerleri bu alanda kullanmakta beis görmez.. Nedensellik bağı içinde şartları sağlayan kişi haricindekilerin tümü gibi buna sende inanırsın ..
Büyüklük senin yanına sığınan ,ekmek için çalışan insanların, zor anlarını fırsata cevırmek değildir. Ya da sıfat kaynaklı üstünlük halini "Sekreterini kandırarak "onunla iş pişiren isterse vali olsun büyük değil küçüklüğün en büyüğüdür..Kanunlarımız bu şekilde sıfat sermaye gibi halleri kullanarak ınsanların iradesini sakatlayarak suç işleyenleri ağırlaştırıcı sebep sayarak cezalandırır . Devletlerde kendilerine sığınmış insanlara koruma sağlar .Uluslararası sözleşmeler ve Türkiye nin tarihden gelen ebed müddet devlet olma iddiası ,bunu gerektirir. Yani biz bize sığınan insanları odalara kapatıp yakmayız ,evlerini taşlamayız. Suç işleyenin cezasını verecek ortada bir devlet ve bizler gibi düşünen yüzbinlerce kamu görevlisi var..Provakasyona gelmek Amerikan oyununa gelmeye eş değerdir. Amerikanın oyununa geleceğine git kafana sık her zaman daha evladır..
Libya halknın istisnasız " Baba "dediği Kaddafi yi Libya halkı mı linç etti ..? Tabi ki hayır..Bindirilmiş ithal dünyanın muhtelif yerlerinden getirilmiş paralı askerlere linç ettirdiler..
ABD ne isterse önce alt yapısını hazırlar .Alt yapı çalışmaları .Bazen özgürleştirme, bazen demokrasi, bazen nükleerle mücadele ,bazen de el kaide ve türevleri şeklinde kendini gösterir. Nabza göre şerbet gibi her toplumun toplumsal hareketliğini sağlayacak bir şerbeti mutlaka vardır.. .
ABD 2. aşamada hedef ülkenin etraf duvarlarını örer.. Dünya çapında seni" tu kaka" haline getirip ,Seni ülke olarak izole eder..İhracaatın ithaların arasında sürekli makas acılır en sonunda uyguladığı ambargo ile ekonomini felç eder....
Artık 3 aşamadan sonra mudaheleye açık hale gelirsin .Saddam ın mermi atmayan ordusu Tunus un kaçan Ali si Gürcüstan ın zehirlenen lideri ya da Ukrayna da başa getirilen figüran rollerin aranılanıda olsan şartlar gerçekleştiğinde kaçan yasa yalayan başkan olursun...
ABD ,En sonunda çatıyı kurdugunda iş işten geçmiştir. ..Bir kardeş diğer kardeşi pusuya düşürür. Rum ermeni Arap uşağı sana sen ona düşmanlaşırsın ..Ismarlama üCretli paralı asker ve sapkın ithal insanlar gelir kapının önünde yerel halk gibi gösteri yapar ve linç girişimi yada sokak kavgaları ile parçalanabilir hale gelirsin .
Kayseri gibi muhazakar özellikleri önde olan bir vilayette cinsel istismar hem de küçük çocuğu cinsel istismar bu konuda TC ne çekilmiş bir operasyondur.. Basra körfezine uzanan alternatif ipek yolu ticareti Türk ordusunun saha da tekrar insiyatif alacağını söylemesi ABD ni rahatsız etmiştir. Balıkesir Ağır ceza mahkemesinde günde 30 dava görülüyorsa 15 tanesi cinsel istismar içeriklidir. Biz hiç Balıkesir de sokak gösterilerine şahit olmadık Hatta En muhafazakar ilçe Dursunbey de parti başkanları bir çok bürokrat ve tacirin küçük çocuğun üstünden geçmişler olay adliye intikal etti ama hiç sokak gösterilerine tanık olmadık ..Siirt te aynı şekilde çocuk istismarı oldu.. Bir çok kimse tutuklandı yine sokak gösterilerine yakma yıkma eylemlerine şahit olmadık
O halde vıcık vıcık her yerde terörist ülkelerin ajanları kaynarkan 100 doları verene domalacak olan ahlak yoksunları aramızda dolaşırken , ülkemizin sinir uçları ile oynayamazlar.. Domaldıkları yerde onlarrı indirecek yüzbinler var...
Dikkatli olalım .Suriyeliler zaten gidecek Devletin bu konu ile ilgili çalışmaları var. Sınır vilayetlerinin kaymakam ve valilleri Suriye içinde de gölge vali ve kaymakam gibi hareket ederek oralarda kamu düzeni ve otoritesini tesis etmektedirler. Bu provakasyonu kim çıkardıysa ve aracı olan 100 dolarlıkları devlet deşifre etsin bekliyoruz
Torun Halili
( Provakasyon başlıklı yazı HALİLİ tarafından 2.07.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu