Biraz Samimiyet Lütfen.
Sami Hocamı severim.
Ahmet Zeytinci Hocamı da tabi.
Vee... Diğerleri. (Bir kişi hariç!)

Arada bir ikazlarına takılır, takılırım kendilerine.

Haklıdırlar aslında sitemlerinde; baktıkları açıdan tabi!😃

Mevzumuz malum; Yorum Özürlüler

Bu dalda ödüle layık kalemler arasında en önlerde bulunmanın mutluluğu kabak tadı verse de, hiç yoktan iyidir kanaatindeyim. 😃


Bayatlamış meseleyi zamansız ısıtıp edebî sofranıza servis ettim diye kızmayın lütfen. 

Gecenin bi yarısında bi şiir paylaşmışken, bir de şöyle yorumlara göz atayım dedim.

Bakalım Çağataycığımın gayretleri, Sami Hocamın uyarıları, Ahmet Zeytinci Hocamın ödülle tehditleri nasıl bir netice vermiş.

Derkeeen... Fazla aramaya gerek kalmadan, muzdarip olduğum duruma örnek teşkil edecek yorumlarla tökezledim;

Bunlardan birini buraya alıyorum müsadenizle;


"Tebrik ederim. Gerek anlatımıyla, gerek kelimelerin yerli yerindeliğiyle, gerek sözlerin tasarruflu kullanımıyla güzel bir şiir olmuş. Kaleminiz ve kelâmınız daim ve kaim olsun. (23.06.2024)"


Biri de şiirimin altında!

Bu yorumdan kaç şiirin altında var? 
Tahmin edin!

Bilemediniz.

Tam tamına 22 adet şiirin altında ve 22'si de noktasına, virgülüne kadar aynı. 

Nitelikli!🤔
Özenli!🤔

Ya şu alttaki yorumdan?

Yorumlanan Yazı : 

Gönül gözü açık olan ve ancak derdi olan şiir yazar. Yazarken de duygularını kendi duygularıyla sınırlamaz. Başkalarının duygu ve düşüncelerine de tercüman olur. Bunu başarabildiğince sevilir ve geniş kitlelerce okunur. Sizin şiiriniz de bu yolda önemli bir durak olarak göze çarpıyor.
Elinize ve yüreğinize sağlık…
Kaleminiz ve yüreğiniz incinmesin.
Sevgiyle kalın…


(23.06.2024)



Tam tamına 29 adet!
Toplam 51 adet ve
hepsi aynı gün!

Az daha incelesem sayının daha da artması ihtimal dahilinde.

Hepsi kopyala-yapıştır cinsinden!

Belli ki yarışma şartlarının gereği yerine getirilmeye çalışılmış!

Tam da Çağataycığımın arzu ettiği cinsten yani.😊

Trajikomik bir davranış bozukluğu.

Yarışmaya katılmamış olmanın huzuru ve rahatlığı ile bu tarz yorumları çirkin bulduğumu belirtmek hakkımdır diye düşünüyorum. 


Veee... bu örnek ne yazık ki bir istisna değil.

Bir kalem, belli bir süre diliminde, onlarca kez ve sadece bir kişinin, site sahibinin şiirlerinin altına uzun uzun methiyeler diziyorsa, kimse orada bana samimiyetten bahsedemez.

"Yorumlardan soğudum", "Lütfen eleştiri haricinde yorum yapmayın" derken, baktığım açıdan gördüğüm bu samimiyetsizliklerden bıkkınlığımı ifade etmeye çalışıyordum hep.

Samimiyetinden emin olduğum tüm dostları tenzih ediyorum tabi.

Bu dostları olabildiğince ayrı tutarak, teveccühümü ve teşekkürümü belirtmeyi ihmal etmemeye çalıştım zaten.

Sözün özü; samimiyetsizliğin istisna olmaktan çıktığı durumlarda, kalemimin yalnızlığı ve sessizliği yadırganmasın lütfen. 
Ödü
Bu kalem doğru bildiğini yazmakta tereddüt etmez. Yazdığı doğrular bu sitenin kurallarına ters geldiğinde ise; tüm paylaşımların silinmesinin, üyeliğin sonlandırılmasının yönetimin hakkı olduğunu bilir ve anlayışla karşılar.

Ha ölüm nokta koymuş
ha site yönetimi.

Dert değil yani.

Selam ve saygılar. 






( Biraz Samimiyet Lütfen. başlıklı yazı Mecit Aktürk tarafından 9.07.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu