Serbest Kürsü / Söyleşi

Eklenme Tarihi : 24.07.2024
Okunma Sayısı : 1053
Yorum Sayısı : 31


Uzun  uzun  uzatmayacağım  kısaca  yazacağım.

1- Sitemizde  neredeyse  herkesi  engelleyen ve  son  bir  kaç  gündür  de  devamlı  porno-  küfür  şiirler  yazan  Mirgün  Efruz  Kâmran,  siteden  postalanmıştır. 

2- Kişi iğneyi  önce  kendisine  sonra  başkasına  batırmalıdır.

Aşık  Sümmani'nin,  Abdurrahim  Karakoç'un  şiirlerinden  araklamalar (  yoksa  esinlemeler  mi  demeliydim. )  yapan  birinin  bir  başka  şaire  İstiklal  Marşının üçüncü  kıtasını  kopyalayıp göndererk  ''  Buradan  araklama  yapmışsın ''  imasında  bulunması  oldukça  komiktir. 

3- ''Yüreğimde  Yatan İnek''  başlıklı  mizah-  hiciv  yazısı  siteden  kaldırılmıştır  ancak  bu  kaldırmanın  sebebi

* Çok  sevdiğim  arkadaşım,  kızım  Canan  Sergül'ün (  Gergef ) ''  Ben  yönetimin bu tutumu karşısında şaşa kaldım burayı milliyetçi bilirdim.''  sitemi  değildir. Ben  milliyetçiliğimi  babama  bile tartışma  konusu  yaptırmam. 

*Gülüm  Çamlısoy  arkadaşımızın  '' O yazı  Silinecek '' diye  parlamasından  duyulan  korku )))  da  değildir  yazının  kaldırılma  sebebi... 

Yazı,  Yazarının Gülüm  Çamlısoy'a  ''Teşekkürler İlham perim.:)''  Diyerek  şiiri onun  bir  şiirinden (  Ki  sonradan  bu  şiirin -  Güne  gelen - Yüreğimde  Yatan  Aslan '' adlı  şiir  olduğu  da  anlaşılıyor. ) ilhamla  yazılmış  olması,  ancak nazire  yapılan  şairin ( Gülüm  Çamlısoy'un )  Bu  nazireden  ziyadesiyle  rahatsız  olmasıdır  '' Yüreğimde  Yatan  İnek '' Şiirinin  kaldırılmasının sebebi 

Eğer,  Elvin  Öksel  en  başından ''  Benim  şiirimin  seninle  alakası  yok''  deseydi.  Ya  da '' Niçin  üzerinize  alınıyorsunuz?  Yarası  olan  gocunur.'' Gibi  bir  ifade  kullansaydı  bu  takdirde ''Yüreğimde  Yatan  Aslan''  şiiri  nasıl  güne  geldiyse  '' Yüreğimde  Yatan  İnek ''  Şiiri  de  aynen  öyle  güne  gelebilirdi. Bir  hiciv şair- yazarı  olarak şiiri ben  çok  çok  beğenmiştim.  

Evet,  Sitede  bir kaç gündür  yaşanan  bu  tatsız  olaylar  sebebiyle  - suskun editörler de  dahil - tüm  editör  ve  seçki  üyeleri  adına  üzüntülerimi  arz  ediyorum. 

Tüm  üyelerimize  selam,  sevgi ve  saygılar. 

NOT: '' O  yazı  kalkacak ''  Gibi  kışkırtmalara  tevessül  edilmesin  bir  daha.  İnatçı  adamımdır,  ters  tepki  yaratır. 

( Sitedeki Tüm Arkadaşlara Duyurulur. başlıklı yazı Sami Biber tarafından 24.07.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu