’’Dolara büyük darbe! IMF açıkladı: Yüzde 71’den yüzde 59’a geriledi... Merkez bankalarının rezervlerinde dolar hakimiyeti azalıyor. IMF verilerine göre 1999 yılında bu hakimiyet yüzde 71 iken, geçen yıllar içinde yüzde 59’a geriledi.’’ BASINDAN

Ne zillidir bu Dolares Yenge hem de ne zilli... Dolares Yengenin yeşil saçlı yüzlük yengelerinin yüzüne artık pek de kimseler bakmıyormuş. Sam Amca ve yeğenleri Dolares Yengenin bu durumuna haliyle epeyce üzülüyorlarmış...

Dolares Yengenin başkanı Sam Amca ve yeğenleri bol bol dolar basıp pompalıyorlarmış yeryüzüne... Baştan temiz temiz ortaya çıkarken sonra kirleniyormuş bu dolarlar, o zamanda Borsa Hamamında Kripto Para Hamamında bir güzel Arap Sabunu ile yıkamak gerekiyormuş... Arap Sabunu deyip geçmeyin sadece Araplar değil herkes kullanır bu Arap Sabununu...

Latin Amerika’nın bir çok ülkesi Sam Amca’nın yeğenleriyle hiçte iyi geçinmiyor geçinemiyor. Sam Amca ve yeğenleri de onlarla uğraşmaktan, gıcık etmekten, bir türlü vaz geçmiyor. Sam Amca’nın eski yeğenlerinden Trampa Dayı atıp tutuyormuş ortalığı şöyle düzeltirim böyle düzeltirim düzeltemezsem bile düzeltir gibi yaparım, diye...

Ülkeler Dolares Yengeyi boşayınca psikolojisi bozulmuş Dolares Yengenin haliyle düşünüp dururmuş Psikoloğa mı gitsem, diye... O da başka bir dert be! Dolares Yenge için, işin yoksa çocukluğuna filan insinler sonra oradan bir daha çıkamasınlar... Filan fişmekan...

Bütün Dünya birlik olup da Dolares Yengeyi bir boşasa Dolares Yenge tepetaklak olacak yerle bir olacak. Ondan sonrada dünyayı mikser gibi karıştıramayacak. Sonrada IMF’nin yani, Internasyonel Manyakyapan Fonunun kapısında da kilit vurulacak... Yeter ki içten gelerek üç kere Boş ol Boş Ol Boş Ol deme cesaretini göstersin ülkeler...
( Dolares Yengeyi Herkes Boşuyor başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 1.09.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu