" Aslında okunan onca okul yalandı. Hayatta okul yoktu, hayat bir okuldu içindeyse ödevler. Ödevler ise nefsimiz uğruna yaptığımız her hatayı bir daha yaşamamak, yaşatmamak uğruna çabalamak gerektiğini anlatan bir şiir.. Lakin yapılmadığı takdirde yapıştırırdı bir tane, atardı yere bir can havliyle. Gerçekler buydu oysa, hayat gidilen yolların, yürüdüğümüz yerlerde topuğumuza sıkılan kurşunların hesabını vermezdi. Biteceğini bile bile yaşadığımız onca anıda tökezletirdi, her salisesi bedeldi bu işkenceye hırçın dalgaları kalbimize vururken.. 

Hayat gidilen yolların hesabını vermezdi, yanlış girilen yolların cezasını keserdi... "




( Derinden Mektuplar-1 başlıklı yazı Rüya tarafından 5.09.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu