Bu olimpiyatlar başka olimpiyatlar. Görgüsüzlük ve Gerzeklik Olimpiyatları... Dört senede bir değil her ay, bazen her hafta da bir de yapılmaktadır. Güzel yurdum Türkiye Görgüsüzlük ve Gerzeklik Olimpiyatları konusunda başa güreşen ülkelerden birisidir...


Gelelim bu olimpiyatlarda madalya verilen branşlara...


Kafaya bigudi şekli verip yüzlük dolar takma kategorisinde yapılan yarışmalarda Sosyal Medya Fena menleri ki ''Bazılarını tanıyorsunuz zaten.'' şampiyonluğu kimseye bırakmadığı gibi ayrıca bu işi eurolar ile de yapabiliriz diyerek noktayı koymuşlardır... Türk Parasının ise değeri düşük olduğu için düşünülmediği açıklanmıştır...

Bir başka kategoride mini etekten daha kısa bir etek kategorisinde Alyoşa Sansar kızımız çok iddialı mı iddialı... Bu yeni moda mini etekten daha kısa etek ile bacaklar ortaya çıktığından, bacakları da sigorta ettirmek gerekmektedir...  Çok dikkat edilmesi gereken bir konu ise eteğin altında don olması konusu ki gayet önemlidir...

Benim arabam senin arabanı döver kategorisinde de yine fanemenler başı çekmektedir... Araba ile hava atma durumları en çok İstiklal Caddesinde ve Bağdat Caddesinde yapılmakla birlikte, anahtarına kapışmalarda gece yarısından sonra olmaktadır... Bu arada yanlarından geçen gariban arabalarını da havalı kornalarıyla korkutmak artık sıradan bir olaydır onlar için...

Orostopol Çocukluğu Kategorisinde yapılan yarışmalarda o kadar çok isim var ki bu konuda yarışacak ve madalya alacak. Şimdi onların isimlerini buraya yazmaya kalkacak olsak sayfalara sığmayacak belli ki... Ama sizler az çok biliyorsunuz onların hem isimlerini hem de cisimlerini... Ana avrat dümdüz gitmek, oralarına buralarına, hatta artık nerelerine denk gelirse, sövmek serbesttir...

Bir başka yarışma da Enerji Saptama yarışmalarıdır ki bu müsabakaya da Enerciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ya da Sinerciiiiiiiiiiiiiiiiiii diyerek başlamak gerekmektedir... Seyredenlere de enerji geçişi olacağından, bu enerji geçişinin pozitif mi negatif mi olduğunu saptamaya Tedaş ya da Bedaş'tan elemanların gelip bunu saptaması ve değerlendirmesi gerekmektedir... Madalyalar enerjiler boşaldıktan sonra kalem pil ve üçlü priz olarak verilecektir...

Diğer bir kategori ''Benim takipçilerim senin takipçilerini döver.'' kategorisidir. Bizler sıradan vatandaşlar olarak bu salakları takip etmediğimiz için, kendimiz ile ve sizlerde kendiniz ile ne kadar övünseniz, gurur duysanız azdır... Milyonlarca salak ise salaklıklarına doymasınlar diye bir cümle kurarsak, alınmasınlar, ne yapalım bunlar olmasa, onlarda aç kalır, yazık billahi yazık! Burada da derece alanlara, takip cihazı takılacaktır, artık nerelerine takılacağına sonra karar verilecektir...
( Görgüsüzlük Ve Gerzeklik Olimpiyatları başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 9.09.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu