Fabrikasyon Cereme 5

Bünyedeki atık toksin kir iltihap dert sorun çıkmaz açmaz birikintilerini sevk ve tayin edip atamayan her beden kişi yapı toplum veya sistem tıkanır, iç kanamalı ölümcüllerle yok oluluşa sürüklenişin her türlü kin nefret kavga mizah çürüme ve kokuşmalarını kayıtsız ilgisizliğin yıkım yağma tedavülüne koyarak biter sonlanır.

Çünkü bedeniyle uyuşmayan kimliksizlik ve kişiliksizlik, kumaşı kalıbıyla uyuşmadığı ısrar ettiği her yüklenişiyle kendine yabancılaşmayı kimlikler ve inançlar üzerinden somurtup sırıtan herkese üstün gelme meziyetlisi insanlıktan çıkmaya sapar ve sapkınlaşacak cehaletin korkunun güç zehirleşmesinin fakir fıkara söylemli seçkinler sınıfını ve hamaset hükğmranlığını kırar.

Yeni Osmanlıcılık kendine bilgiçlik ve değerlilik süsü verenlerin tedavülden kalkmış laflar etrafından dolanıp kıvırtarak anlamsız işlevsiz soyut ifadesizliği kutsayıcı ve örtüye kılıfa görünüşe şekle saça sakala bakan biçimselliğe dayalı döşeli buradaki bulunmaz örtü ve kılıf gerecidir çünkü bu sayede her ard niyetlinin içinde kurgulanmış Bop karışımından yapılmış imha yıkım intikam militanlığı olduğu; ve özgün karakterde hiç kimsenin sahici somut olmadığı; Türklüğü bastıran hiçlikle ve hiç kimsenin kendi çıkar menfaatinden başka hiç bir şeye inanıp güvenmediği kimliksizlik boşaltılan hiçliğe dolgulanır.

En sağlam döner sermayesi bilgiyi saygıyı onuru eğitimi liyakati duyarlılığı beceriyi hukuku hakkı özgürlüğü cesareti özgüveni bencil bağnazlığın ve kara cehaletin kayıtsız ilgisiz ve liyakatsiz kokuşmuş çürümüş bağımlı güdümlü kalabalıklar seviyesine indirmek olan…

Toplumu yıığnlaştıkça ağırlığını taşıyamayan ive tüm atık birikintilerini birbirine patlayıp püskürterek boşaltan çullanışı esas ve gerçek anlamda yapışıp kavrayarak her sürükleyen azap kabulüne ve süründürülen yere kolayca sevkini kendiliğinden akışkan sağlayıcılığın özel hayatına girilmedik hiç bir çekincesi ihtiyatı değeri mahremiyeti saygınlığı itibarı kalmamış; ve değerlerinden sökülüp koparılıp boşaltılan değersizliğe şiddeti kişiliksizliği uyuşmazlığı yalnızlaşmayı kutuplaşmayı nefreti kapışmayı özentiyi eşyalaşmayı kibiri maddiyata mala ve paraya tapınmayı eğlendirme oyalama adı altında alıştırıp uyuşturarak sefalete cehalete ve koşulsuz itaate fakir fukara milliyetçilik muhafazakarcılık hamaseti kesen imtiyazlı ve ayrıcalıklı zümre seçkinleri namına mecbur mahkum kılındı.

Yıllar yılından beri - gün ışımasından gece ıssız zifirine kadar özel kurgularla donatılı hususi proğramlanmış laboratuvar mesaisiyle- okan Bayülgen hülya avşar ibrahim tatlıses seda sayan ahmet hakan yılmaz Erdoğan eşref ziya alişan kurtlar vadisi güldür güldür cem yılmaz beyazıt öztürk senai Demirci cüpoeli ahmet fener beşiktaş gibi gibilerin niceler karman çormanlığı, özlük haklarını ve kaymağı kıyak emekliliklerini almadan ettiği her yeminini popüler magazin çöplüğünde bırakan işlevsiz Bop emrivaki görevlendirilmişlerin yan yedeği meclis milletvekilleriyle bu çaptaki toplum değiştirme ve dönüştürme mühendisliği çukurunda çıkar ortaklığı araç gereçleri olarak rol üstlenip özenle yazılmış kurgulanmış pilanlı oyunlar piyesi oynadı

Anayasanın dördüncü maddesine saldırganlık ( ve temsil diğer pilavlı tasarımlı ve projeli aynı niyet ve sabıkalar müşterisi pekaka fethulmetal bop hizbul ve nice benzer türevli ajanlık uşaklık denekleri ) ve sızma girişimli gedik yontarak tarih boyunca bilinen ezberden yağma yıkım esasına ayar düzen piyonluğun icabı gereğine çöküp çullanmak istemektedir.

Aslına esasına bakılırsa da sürekli Çanakkale ve Malazgşrt’ e yapılan ortak birlik beraberlik atıflarını dışardan kurgulayan işgalci sömürücü kulları ve kuklaları olarak mafyadan medyaya, tarikattan bütün yerli işbirlikçileri ve topyekün ayrılıkçı bölücü yıkıcı yağmacı ve menfaat ganimetçiliğinin temsil tetikçisi Pekaka ‘ ya kadar hepsi ortak niyet yazılım kurulumlarıyla Türklüğe, Türkiye’ ye ve Türkiye Cumhuriyetine maddi manevi her türlü verdikleri zararla çoktan görevlendirildikleri diyeti ödeşti.

Hırsın ihtirasın bağnazlığın yarışın cehaletin. Korkunun kutsanarak paylaşımsız ve iletişimsiz her değerden yoksun. insanı tüm ganimet güç zehirlenmesi gösteriş görgüsüzlük ve kazanç güdümlülüğünün gerisinde planda tutarak insanlığı tükenişe ve dünya hayatını sona götürüyor.

İşgale uğrayan, bozgundan fışkıran mülteci işgalciliğiyse beraberinde adaletten eğitimden bilgiden hukuktan aidiyetten yoldan istikrardan güvenlikten akıldan dirlikten düzenden özden huzurdan vicdandan saygıdan sanattan kültürden boşalmış püskürmüş bölünmüş ve parçalanmış bozgunu, nüfusu, dağınıklığı, belirsizliği, karanlığı, ve cehaleti ülkenin en kılcal damarlarına işleyecek şekilde Bop Enderunu olarak demografik yapıyı ekonomik iflası sarsıp çökerten tescillemeyr ölümcül felaketini beraberinde tüm bu yağma yıkımlar enkazına yükleyip getirdi.

…. Lafın daha ötedi şiirin hakkıydı hep…


GENETİK ALABORA


Kantindeki işine son veren
Hayra alamet
Şerre musallat
Hayata körebe, sabahsız selamsıza
Vızır vızır gidiş gelişlerle dünya sofrasında sırtı döneklikmiş
Tahsilatına
Tahsisisine
Tamirine
Tedariğine
Taksidine
Aracına inişine binişine
Yok öylesineciğime böylemesine pedal çeviren palas pandıras
Noktanın virgülün ünlemin kaldırabileceği işten yükten değildir
Mahsulü bereketli olsun diye Yazıya söze şiire ve dahi makaleye koltuk deynekliği değirip dayayayak
Kupon toplattırır gibi ikram ve ikramiyesi süper marketten
İnsan köhnesini acizlik dilenciliğiyle birlikte giysisiz kuşamsız kerhaneler takdim etmek
Yolda sürüklenen çere çöpe giderek yaklaşan kir pas süprüntüsü gibi umum
Plaja doğru
Yasak tabanca
Genetik alabora
Sürpriz ve stritipz
 
Seyfi Karaca…Eylül /24
( Fabrikasyon Cereme 5 başlıklı yazı Yeldegirmeni tarafından 24.09.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu