K o r k u


"Korkutanlarla, korkanlar arasında sessiz bir suç ortaklığı vardır."
/Victor Hugo

Kapitalizmin korku olduğu ve sürüleştirdiği yığınları da korkunun elinde köleleştirdiği bir sır değil.

Bu süreçte karanlık ve umutsuzluk korkuları tetikliyor.

Böylece kolektif korku; sürü psikolojisi pasifliği yaratıp boyun eğdiğinin bile farkına varmayan doğal köleler üretiyor.

Aslında korkulacak bir şey olmadığının farkına varmak ve sadece anlaşılması gereken şeylerin olduğunun ayırt etmek önemli.

Bu durumda bilinmesi istenilen şey ise;
hayatın ancak korkuların nihayet bulduğu yerde başladığıdır.

Yalansız, korkusuz günler olsun!
( Korku başlıklı yazı Ali Arslan tarafından 29.09.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu