Parayla imanın kimde olduğu bilinmez derler,gerçekten de doğrudur,bizim temizlik işlerinde çalışan gariban görünümlü bir arkadaşımız var,ek işte çalışıyor ve bekar,görseniz cebinde meteliği yok sanırsınız meğerse memleketinde ev yaptırıyormuş,ondan yüksek maaşla çalışan şeflerin ve ustaların  çoğunun arabası bile yok.

İki kişinin şu şekilde konuşmasına şahit oluyordu,birisi inanmamakta direniyor yanlış anlamanın neticesinde komik duruma düşüyordu:
- Vay anasını be!
-Yine  ne oldu Kazım?
- Neler olmadı ki,dün bizimkini gördüm.
- Halil'i mi?
-Evet.
-Borçlarını kapatabilmiş mi bari?
-Ne borcu arkadaş,adam escortuyla geziyordu.
-Kim? Halil mi? İftira atma Kazım,hemen tövbe et,öyle işlerde gözü olmaz onun.
- Kendi gözlerimle gördüm,bir havalar,bir havalar...
-Hem de güpegündüz...
- Evet canım.
- Hani kirasını yatıramadığı için ev sahibiyle arası açılmıştı...Hani   eşyalarının borçlarını ödeyemediği için icraya verilecekti...Bu ne utanmaz,ahlaksız, namussuz adammış,bir de bize hocalık taslıyordu.
- Escortu da güzeldi ha...
- Sus Allah aşkına sen de,sinirlerim bozuldu,selamı sabahı keseceğim zaten o ırz düşmanıyla.
-Bembeyazdı süt gibi, değişeni yok,cantlar pırıl pırıl,boyasız,2000 model...
( Escortuyla Geziyordu başlıklı yazı berberce tarafından 1.10.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu