Artık gençler çok duyarlı..Kalemleri de güçlü..Sizin de beğeneceğinizi umduğum bir yazıyı(Öğrencimin eseri)paylaşmak istedim...

Yaratılmışların en güzeli,tam bir merhamet âbidesi,Allah’ın(c.c.)sevgilisi,kendini ümmetine adamaış;son nefesinde bile”ümmetî “ diyerek Hakk’a kavuşan Sultan,Efendimiz Gül Sultan..
Allah’ın”Sen olmasan âlemleri yaratmazdım”sözüne mazhar olan Sultan.O zamanlarda yoktu adâlet,merhamet.Yoktu insana saygı,iyi niyet.Kız çocuklarını”dayına gidiyoruz”diyerek götürür gömerlerdi toprağa,ya da atarlardı kuyuya.Canlı canlı ölüme gitmenin adıydı bu çaresizlik.Bu kararsızlık,bu karanlık,bu dikenli yolda bir aydınlık,bir nur belirdi.Öyle parlıyordu ki…
Evet!..O geliyordu..Muhammed geliyordu..Efendimiz geliyordu…
O an ay ikiye bölündü âniden.Bütün kâinata renk geldi hiç olmadığı kadar..İnsanlık rahata erdi,huzura kavuştu Onunla.Gelmişti işte!..

Âlemlerin Sultanı,Mühürlü Sultan gelmişti…

Küçücük yaşta başlamıştı ıstırapları.Ölene kadar sürecek olan ıstırapları…Ama O yılmadı çünkü amacı vardı.Bu dünyaya niye geldiğini,görevini çok iyi biliyordu.O ,Allah’ı anlatacaktı.Onun yolunu gösterecek,doğruyu bulduracaktı.Bu,bazılarını,çıkarına ters düşecek ve elbette engelmeye çalışacaklardı.Nasıl mı?
Evinin yoluna diken dökecek,namaz kılarken kafasında işkembe patlatacak,Onu zehirlemeye,kısacası yok etmeye varacak kadar hain tuzaklar.Ama başaramadılar…
Çünkü Onun arkasında kâinatı Onun için yaratan Allah’ı vardı..

Çünkü Onun amacı vardı…

Müşrikler çocukları aldatıp da Peygamberimizi taşlatınca mübârek kanı yere damlayıp da ümmeti helâk olmasın diye damlatmadı kanını yere…Ortalık sakinleşince Cebrail geldi;
“İste yâ Rasülallah!Sen iste,şu iki dağı birbirine katıp helâk edeyim”deyince,”Olmaz,belki içlerinden biri Müslüman olur”cevabını veriyordu.
İşte O ümmetini bu kadar çok sevmişti,her şeye rağmen…
Biz de Seni çok seviyoruz ya Resulallah…
Belki Sen gittin ama bizde hüznün kaldı,içimizde sevgin gözlerimizde arayış kaldı.Ama Sen bırakmazsın bizi.Senin için yanan yürekleri bırakmazsın…

Her ne kadar etrafımız ateş çemberi olsa da bırakma bizi Resulüm bırakma…!

Ayşegül ŞİŞEK
12/TM
( Bırakma Resulüm başlıklı yazı mstf GÖZELEL tarafından 24.04.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu