Fe Eyne Tezhebûn
Nolur, çocukları ve hayvanları insanımsı yaratıkların ulaşamayacağı yere koyalım.
Resimdeki haberi duyduğum an,
o vicdansızlarla aynı havayı solumaktan utandım doğrusu
Çünkü bunları yapanlar insan olamaz
Gücünü, zayıf olana eziyet etmek için kullanmak nasıl bir akıl tutulmasıdır?
Kedinin kuyruğuna teneke bağlamak, köpeği arabasın arkasına bağlayıp sürüklemek, kaplumbağanın ayağına parke taşı bağlayıp denize atmak.
Nasıl bir vicdansızlıktır?
Aklım almıyor.
Bunları duyunca bir karıncaya basmaktan imtina eden, yem yiyen güvercinler ürkmesin diye yolunu değiştiren ben
onlara aynısını yapıp
"Alın, kısasa kısas!" diye haykırmak istiyorum
Sonra düşünüyorum... Eğer merhameti ben de kaybedersem, beni onlardan ayıran ne kalır?
Fe eyne tezhebûn
Peki bu gidiş nereye?
Yorumlar, Tebrikler ve Beğenenler
- Yorumlar 4
- Yorum Yaz
- Tebrikler
- Beğenenler
- Popüler Yazıları
Yorum yazmak için giriş yapın.