Kadınları en güzel 10 şehir
Dünya çapında yapılan bir anketin sonuçları dünya genelinde hangi şehirlerde yaşayan kadınların daha çekici ve güzel olduğunu ortaya koydu.
Ankette bir erkeğe düşen kadın sayısına ve kadınlarla iletişim kurabilme kolaylığına da dikkat edildi.
İşte size dünyanın en güzel kadınlarının toplandığı ilk on şehir...

10. Amsterdam, Hollanda
9. Tel Aviv, İsrail
8. Montreal, Kanada
7. Caracas, Venezuela
6. Moskova , Rusya
5. Los Angeles, Kaliforniya
4. Varna, Bulgaristan
3. Buenos Aires, Arjantin
2. Kopenhag, Danimarka
1. Stockholm, İsveç

Yine birileri boş durmamış ve araştırmış.
Dünyanın en güzel hatunlarının yaşadığı şehirleri tespit etmişler.
İsveçli bayanlar birinci olmuşlar,el insaf bunca yıldır hani uzmanlar şunu söylerdi
Sıcak iklimin ve de eklerlerdi,özellikle Akdeniz ikliminin, kadınları güzel olur diye.
Al işte buz tutmuş ülkenin,buzdan güzelleri,buz gibi birinci olmuşlar.
Latin Amerika'yı Arjantin,Venezüella temsil etmiş,bu arada Brezilya'lı güzeller Rio plajlarının kumlarında top oynasınlar,o da olmazsa samba yapsınlar.
Venezuella'lı güzeller bu birincilik olayını maazallah gurur meselesi yaparak,Dünya güzellik yarışmalarını protesto etmezler,çünkü en çok dünya güzeli çıkaran onlar.
Hani nerde Fransız Madamlar,İngiliz leydiler,Ateşli İtalyanlar,İspanyol hatunlar,onlar her halde küme düşmüşler veya İtalyanlar şu Ata sözlerini hatırlamışlardır.

"Moglie e buoi dei paesi tuoi villagio"
Anlamı-Evleneceğin kadını ve ineğini kendi köyünden seç !

Bu arada İsrailli hatunlar sessiz sedasız sıralamada ki yerlerini almışlar.
Dünyadaki etkin olan Yahudi lobisi acaba burada da devreye girmiş olabilir mi.?
Veya Mossad şıışt! Ne oluyor orada?
Hani bizim dilberler diye olaylar mı çıkardı?
Yoksa!
Olay çıkarırım, diye tehtit mi etti ?
Rus güzellerine diyeceğimiz yok,hepsi tornadan çıkmış gibi ve Türk erkekleri tarafından patetleri onaylı,
"Güzeli öldür ama hakkını da yeme"
Eh Bulgarlar da komşumuz olur.
"Komşuda pişer,bize de düşer" diye boşuna denmemiş veya "Komşunun komşuya tavuğu kaz görünürmüş"...
Şu soruyu sormanın zamanı galiba geldi.
Güzellik genetik mi?
Yoksa son yıllarda Estetik cerrahların elinden mi çıkıyor?
Hadi gelelim bizim Türk kadınlarına,Türkiye'ye gelen yabancılar Tük lokumuna,Türk hamamına,dönerimize bakarken,güzeller güzeli İzmir'li, İstanbul'lu, Anakara'lı kadınlarımızı acaba es mi geçtiler,ya da yaz tatilinde oldukları için mutlaka gözlerinde güneş gözlükleri vardı diyorum....

Olsun kadınlarımız,yine şarkılarda bizlere kaldı.

"Kız sen İstanbul'un neresindensin?
 Beyoğlu, Nişantaşı,Bebek,"vs,vs...
Şair acaba bu günleri önceden tahmin edipte mi?,
Edirne'den bir adım ileriye atmadı.
"Her gören ağladı,kalbini bağladı,Ankara kızlarına"
 Bu istatistiği yapan yabancılar,yaa Ankara kızlarını görmediler,ya da görerek ağladılar...
İşin aslını İstatistiği yapanları bulup ta sormak lazım.
Burada Türk erkeklerine önemli,mühim vazifeler düşmekte,bu Milli bir durum,kadınlarımız unutulmuş ama biz buradayız diye bütün dünyaya haykırmamız lazım.
Derhal bu on kente seferlere çıkılmalı ve yerinde kalite kontrolü yapılarak,ellerine kalite kontrolü yapıldı belgeleri verilmeli...
Şu sözümüzün arkasına da saklanmak yok,bu Milli bir davadır...

"BEN GÜZELE GÜZEL DEMEM,GÜZEL BENİM OLMAYINCA"
CENGİZ DAMAR
( Dünyanın En Güzel Kadınları Nerede Yaşıyorlarmış başlıklı yazı cengiz--dama tarafından 9/28/2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.