Bir konuşmanın hemen akabinde sorulan sorulardan bir tanesini aktarmak istiyorum sizlere.
Merhaba. İslam’da kadınların, erkeklerden saygı görmek için başörtüsü kullandıklarını duydum.
Gördüğüme göre başörtüsü bir çeşit baskıcılık. Neden erkeklerin zafiyetlerinden dolayı kadınlar kendilerini kapatmak zorundalar?
Ne giydiklerine bakılmadan da saygı göremezler mi?
Başörtüsünü açıklayabilir misiniz? Hz. Meryem’de başörtüsü var mıydı?
Bu soruyu soran kız bir Hıristiyan ve konuşmacının ilk cevabı İncil’den bir ayet okuyarak oldu.
- Paul diyor ki; 6 “Kadın başını açarsa, saçını kestirsin. Ama kadının saçını kestirmesi ya da tıraş etmesi ayıpsa, başını örtsün.” (1 Corinthians 11)
- “Kafasını açan kadının saçlarını kazıtın…” sizin kutsal kitabınız diyor.
- Kadınlar ayrıca, kilisede ağızlarını açamazlar. Bu sizin kutsal kitabınızın söylediği emir.34 “Kadınlar toplantılarınızda sessiz kalsın. Konuşmalarına izin yoktur. Kutsal Yasanın da belirttiği gibi, uysal olsunlar.” (1 Corinthians 34)
- Kiliselerinizde ve sizlerde bunlara inanmıyorsunuz. Bu yüzden bozulmaya, yozlaşmaya neden oluyorsunuz.
- Amerika da, New York da, kadınlar geceleri güvenlikte değiller, Fransa da bile değil…
- Gündüz zamanı, sokak ortasında bir kadın tecavüze uğruyor ve insanlar hiçbir şey yapmadan geçip gidiyorlar. “O’nu bırakalım belki eğleniyordur” diyorlar.
- Ben de diyorum ki; bu bozulmanın nedeni sizsiniz. Kiliselerde rahibelerin nasıl giyindiğini biliyorsunuz. Kimse onlara ikinci bir bakış atmıyor. Eğer Hz. İsa’nın annesi Hz. Meryem buraya gelseydi kimse ona bir bakış atmazdı.
- Ama sevgili kardeşim; Sahildeki o bikinili kadınlar…
- O kıyafetler ilgiyi çekiyor! Benim gibi yaşlı bir adamın bile…
- Bu erkekliğin doğasında olan bir şey,Allah, bizi böyle yaratmış.
- Bu dünya hayatında erkeğin en çok ilgisini çeken şey kadınlardır. Bunu biliyor musunuz?
- Kuran diyor ki; “Kadınlara, oğullara, kantar kantar altın ve gümüşe, nişanlı atlar ve develere, ekinlere karşı aşırı sevgi beslemek insanlara güzel gösterilmiştir. Bunlar dünya hayatının nimetleridir, oysa gidilecek yerin güzeli Allah katındadır.” (Al-i İmran 3/14)
- … İlk şey kadınlar, sonra oğulları… ve dünya malı.
- Biliyor musunuz benim 11 tane çocuğum var bir futbol takımı kurabilirim.:) :) :)
- Ve bu beni gururlandırıyor.
- Yani, kadınlar bu dünya hayatında erkeklerin ilgisini çeken en önemli şey. Ve bunu benim batılı arkadaşlarıma anlatmama gerek yok.  Seni de ikna etmeme gerek yok!
- Benim ülkemde, benim şehrimde bir batılı firma eski kamyon satımı gerçekleştiriyor. Kamyonların üstünde bir reklam, bikinili bir kadın!
- Batılılara sordum; “O traktörde duran bikinili kadının reklamla ne ilgisi var?!”
- Çünkü kadın erkeklerin reklama bakmalarını sağlıyor.
- Bir gazete de ki reklama baktım. BMW aracının üstünde “TANGA” isimli deniz kıyafetini giyen bir kadın. Arabanın üstünde oturuyordu ve kıyafetin üstünde: “Onu şimdi bir test sürüşüne çıkartın! ” yazıyordu. :(
- Soruyorum size arabayı mı kastediyorsunuz, kadını mı?
- Dedim ki; Bu sizin kendinizi yönlendirdiğiniz yer… Batılılar annelerini, eşlerini ve kızlarını satıyorlar…
- Onun karısı bir star! Ve ekranda bir nevi tecavüze uğruyor! Ve onlar bunu izliyorlar.
- Annelerinizin, karılarınızın, kızlarınızın ekranda bu şekilde tecavüze uğramasını izlemeyi seviyor musunuz?
- Bu sizi eğlendiriyor mu? “Karın bir STAR”! Nasıl bir hastalık?
(Bu hastalık biz Müslüman ülkelere de sıçradı ve ekranlarda izlediğimiz hep kadın istismarı. “Fatma’nın suçu ne?” evet… Fatma’nın suçu kendini reklam yapması.)
 
- Bundan sonraki hayatınızda (ahiret) bunun karşılığını ödeyeceksiniz.

 

Başörtüsünü anlatabildik mi?

( Başörtüsünü Anlatabildik Mi başlıklı yazı onur-alp-dem tarafından 11.11.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu