1 Sevgi Nedir
Uzak diyarların, sakin esen rüzgârların, baktığınızda ufukta kendisinden başka bir şey olmayanın ve senin ve benim ve sevginin adı aşk olan her şeyin, dünün, bugünün, yarının belki de o anın, her şeyin ama her şeyin…
Sevgi dokunmak mıdır? Yoksa sevmek, sevdiğine kıyamamak mıdır?
Herkesin bilmesini istediğin ama yinede içinde sıkıca tuttuğun, konuşursan kaçacak sandığın, sevdan ile yüz göz olduğun, bir his midir sevgi?
Kalbindeki ateşi söndüremeden, içindeki heyecanı anlatamadan, anlaşılmasını bekleyen bir şeydir midir sevgi?
Sevgi, şöyle hiç hissettirmeden arkanda tatlı nefesini hissettiğin, korunduğunu bildiğin, saygı gösterildiğin midir?
Hiç beklenti olmasın bile derken, acaba beklemek midir?
Bu her şeye rağmen kızmışsan da, küsmüşsen de keşke bir merhaba dese dediğin midir? Aniden bir telefon sesi ile onun titreyen sesine eş değer olmak mıdır?
Kovmak mıdır? Yoksa hapsetmek midir bilemediğimiz…
Aslında keşke hep yanımda olsa dediğin, yan yana olsan, kıymetini bilemediğin.. midir? Yormak mıdır, bütün haşmetiyle, kavrulmak mıdır sevgi?
Bu nedir diye defalarca kendi kendine sorduğun, belki de hiç tanımadan onun kollarında bulduğun, söylediğin, beklediğin, özlediğin midir sevgi?
Söz müdür sadece, yoksa hissetmek midir?
Bilemediğin, anlatamadığın, kelimelere sığdıramadığın mıdır sevgi?
Ne söylesem beni anlar diye kıvrandığın mı?
Uzaktan uzağa bakakaldığın mıdır sevgi?
Her sabah uyandığında başucunda, gözlerini açtığında yanımda olsun dediğin midir? Yokken, hep aklında, varken, hiç umrunda…
Sevgi nedir? Bunun izahatı yok, bu her şey midir? İncinmesin diye titrediğin mi? Kaybettiğin mi, yoksa kazandığın mı?
Bilemediğimiz tüm bu sorulara cevaben...
Sizce nedir sevgi?

( Sevgi Nedir başlıklı yazı CnnBİLGEHAN tarafından 14.05.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.