-Bin selam olsun siyasetimizde iz bırakanlara... 1-

.... Ülkemizde son yıllarda siyaset ve siyaset ahlakı tüm etik değerleri ile hızla yıpratılmakta, dahası ayaklar altına alınmaktadır. Siyaset ve siyaset adamlığı gün geçtikçe daha da kan kaybetmekte olup; ilkelerinden / amaç ve ülküsünden saptırılmış, dolayısı ile karşımıza artık yabancı olmadığımız şahsi çekişmelerin, kişisel egoların ön planda görülebildiği, çatışmalar arenası diyebileceğimiz bir tablo çıkmıştır.
....Günümüzde yaşadığımız siyasetten ve de siyasetçiden hiçbir şey anlamıyorum. Bu siyaset ve siyasetçilerin ne bana, ne de topluma herhangi bir katkısı olmadığı gibi, bundan sonra da olacağını sanmıyorum.
....Kürsü tepeleri küfür, hakaret, şantaj, saldırı ve de birbiri aleyhine durmaksızın gelir elde ettikleri tazminat talepleri ile gündeme gelen siyasetçilerin gülünç düştükleri mekân olmuştur. Aç ve yoksul, her konuda çifte standart yaşayan bir ülkenin kaderini belirleyenlerden beklenen çaba ne yazık ki hala ufukta görülmemektedir.
....TÜİK'in 2009 yılı son değerlendirmelerine göre, 339 bin kişi sadece gıda harcamalarını içeren açlık sınırının da altında yaşıyor.12 milyon 751 bin kişi yaklaşık nüfusun % 20 si. Gıda ve gıda dışı harcamaları içeren 'YOKSULLUK SINIRININ ALTINDA YAŞIYOR.' 2008 yılına oranla bile hızla yoksullaşıyoruz. Makarna, kömür, yeşil kart ile de buraya kadarmış.
....TÜİK'e göre yine 4 kişilik hanenin aylık açlık sınırı 287 lira, aylık yoksulluk sınır ise 825 lira. Türkiye'de tam 818.000 kişi yoksulluk sınırının altında yaşıyor bu rakam bir önceki yıla göre %6,85 artmış durumda.
-Bu yazmakla asla tükenmeyecek bir konu ama ben geçmişinden haz ve feyiz aldığım, birkaç siyaset ve devlet adamının adını anarak bir sonraki sayfaya devam edeceğim.
-Ulusa, siyasilere, muhalefet partilerine, bürokrasiye sesleniş ve muhatabiyet nezaketleri ile akıllardan asla silinmeyecekler...
--Son yüzyılın dünya lideri / Gazi Mustafa Kemal Paşa sana sonsuz şükranlar.
--Lozan'a ve tarihimize adını altın harflerle yazdırmış Milli Şef / İsmet İnönü.
--Gönüllerimizin ebedi mihmanı bu halkı en içten kucaklayan ve en değerli yatırımlara imza atan / Çoban Sülü
--Kıbrıs'ın, ulusların ve yüreklerin barış fatihi sevgili / Kara Oğlan
--Örf, adet, anane ve Türk Birliğinin bütünselliğinin büyük Mimarı / BAŞBUĞ....
Bin selam olsun siyasetimizde iz bırakanlara ...

Devam edecek.


Atiye Danış
( Siyaset Ve Siyaset Ahlakı başlıklı yazı Atiye DANIŞ tarafından 25.05.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu