Bütün kelimeler adını sayıklar durur yüreğimde.. Ve öylesine bendesin ki.. Anlatılmayan çözülmeyen bir şiir gibi. Senin için yanmıştır alfabedeki tüm heceler. Ve senin içindir tüm kelimeler. Yaşarken insan nasıl ölür? Bir ben sormam bu soruyu. Aşık olan herkes sayıklar tüm bir gece apansız. Sen olmasaydın şimdi parçalanmış ve de kenara atılmış cam yığınıydım. Sensizliği tattım yokluğu gördüm. Ölümden de beterdi yok oluşun. Şimdi senin içindir bütün yazılan sözcükler. Ve senin için yanmıştır tüm kelimeler. Bu sevgi artık büyüktür bende. Anlatılamayacak kadar büyük. Sensizlikte öyle. Sana öylesine bağlanmışım ki sanki kör düğümler atılmış yüreğime. Kimsenin çözemeyeceği koparamayacağı bir düğüm bu. Benliğimdesin artık. Yani bendesin. Huzuru bulduğum tek yer senin yanın. O an hiçbir şey düşünmem. Sen dolaşırsın damarlarımda. Kokun siner yastığıma tenin tenimde kaybolur. Ertesi gün Terkediliş. Ve sen gitmezsin. Gitmiş sayılmazsın. Hala kokunu duyarım. Tenime dokunan ellerini hatırlarım. Aniden yüzün belirir karşımda ve ben şaşarım. Sonra yok oluşun gelir aklıma. Birden hayatımdan ansızın çıkışın. Yürüdüğün yollardan yürürüm sonra birlikte kaybolduğumuz sokaklardan geçerim. Seni salladığım o salıncak gelir aklıma. Gider bomboş sallarım. Sanki sen varmışsın gibi. En sevdiğin çiçeği alırım sokak başından. Gider bir mezara koyarım. Sevdiğim beni var eden burada yatıyor derim. Hıçkırıklarımı duyarlar. Ölüler bile şaşar beni böyle ağlatana. Saatlerce dururum gitmem. Yakarım bütün sözcükleri. Kimse bilmez kimse anlamaz. Bir ben anlatırım seni boş caddelere.. Haykırırım hiç haykırmamışçasına .. Ve senin için yakarım tüm heceleri. Yazarım gidişine küfrederek yokluğuna isyan ederek beni de götür yanında diye yalvarırım. Sonra suskunluğum başlar içimde. Ve ben susarım. Senin için yanmıştır tüm bedenim.. kelimelerim .

 

 

 

( Senin İçin Yanmıştır.. başlıklı yazı Melek Taguşar tarafından 31.08.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu