Bu benim hayatıma açılan en güzel, en değerli sayfa. Artık duygularımı ve düşüncelerimi içimde hapis etmeden bir yerlere dökebilecek olmam beni bir hayli rahatlatıyor. Bu sayfa hayatımın penceresi olacak. Bir gün gözlemlerimi, bir gün şiirlerimi, bir gün sevdalı gönüllerin sevdasını, bir gün çiçeği, bir gün kuşu kelebeği aklınıza ne gelirse…

Dünyanın tüm renklerinden bahsedebilmeyi, her şey üzerindeki dolu şu yüreğimi, bu sayfaya aktarabilmeyi istiyorum. Naçizane duygularıma inşallah desteğinizi bekliyorum. Duygu ve düşüncelerimin kimine bir mum ışığı, kimine bir nebze yol, kimine duygu katacak, kimine merhameti, kimine sevgiyi anlatacak, kimine dostluğu, kimine kardeşliği, kimine milli manevi değerlerden bir nebze renk katacağına inanıyorum.  

                     
              Sevgi Ve Saygılarımı Sunuyorum
 
                          Gülten Aksoy

( Yürekten Bir Merhaba başlıklı yazı HasretGülü tarafından 5.12.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu