Hadi şimdi sen kendini al git.
Biri kuru dal parçası bulur, bir gülü sevmiştim soldu der, uzaklara dalarım.
Baharlardan bir vakitti zamanı geçti diye düşünürüm.
Bilirim arayacak bu gözler her sabah, seherlerde yorganı çekiştireceğim; tek sahibi olduğumu unutup. Rüyalarıma bile gelme, inkâr eder varlığını, yokluğuna direnirim.

 


Unutma yüreğini geride; sıcak bir nefesi özlersem yapışırım camlardaki hayaline
Eminim arayacak bu eller mutlak parmaklarının inceliğini, birleştiririm boşlukta avuçlarımı o anda öylece geçer gider. …


Belki dakikaları saatleri şaşıracağım, belki de günleri sayacağım parmak hesabı olsun zamanla soğuturum yangınları.
Olmadık zamanlarda kıvranırsa düşlerim; güneş yeniden doğacak ümidiyle kandırırım ruhumu. Üzülme sen…
Hadi al kendini git.. Gülüşünü savur rüzgâra. İnşa ederim duygularımı yeniden. Gözyaşlarım helal olmaz sana diye düşünme hiç; kalbinden pınarlar içmiştim. Baharlara çiçekler ekmiştik gülüşlerimizle… Denizlere hediye ederim göz pınarımdan akanları… Boş ver sen…

Bırakma anılarını topla git; önüme dağılmasın ansızın o temiz mazi. Bir kaç tozlu resimden ibaret olsun geçmişim. Tutuklu bir sevdanın nakışını yürekten nasıl sökeceksem…


Yüreğimin çekmecesinde saklarım tutkumuzun anahtarını. İnan ki kilitlerim dilimi konuşmam ardından mühürlerim kelimelerimi…


Aklını bırakma arkanda; yapışır yakama hüzünlenirsem ne derim. Geceler uzar gider ardından boylu boyunca. Soğur yatağım yastığım. Benliğini benden al da öyle git.


Bilirim sürgün olacağım pencere kenarlarına. Kirpiklerime teselli vermeye çabalarım
Hüzün dediğin nedir be gülüm; altı üstü kalbin gözyaşı. İçime akıtır avunurum.
Hadi sen git.
Yeter ki sen al kendini benden giderken....
 
 
 
Nazlı Tolun
 
 
 
( Kendini Al Git başlıklı yazı NazlıKaragöz tarafından 7/15/2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.