Bilinmeyene üflerken medyum nefesini
Madam Siruş
Ermeni kızı Aline’nin boynunda ellerim
Hükme bağlanmış suçlarımdandır;
Ahşabı karaya çalan meczup evin
Şakakları çökmüş kilerinde
İşlediğim güdümlü cinayet!
Ermeni mahallesinde Beykoz’un
On çeşmeli sebil gözlerden
Kana kana içtiğiniz kaynağı belirsiz su
Gözyaşlarım!
.
.
.
Doğduğum toprağın
Genleri kaynaklı mıdır bilinmez
Tasviri mümkünsüz bir gariplik var
Cismim mahreminde
Kim bilir
Belki de bu yüzden
Aykırı dizeler oldum girdiğim hayatlara
Uyaksız bir gücün dölü
Uyaksız bir yaratılmışlık
İlkin
Güvercin beslediğim damlardaki
Komşu teyzeler fark etti garipliğimi
Sonraları anladım
Ne de iğretiymiş
Anne şefkatli şehvetleri!
Gençlere hayat dersi veren şoför Ahmet’i
Çamlık tenhasında
Kepçe Cemal ile öpüşürken yakaladım sonra
Yaralı ayı hüznü yayılırken kılcallarıma
Ana avrat sövdüm Kepçe Cemal’in sülalesine
Sık sık
Kuş avlamaya giderdik biz çamlığa…
.
.
.
Anı defterim bile sakıncalı yayın…
Apar topar yolculuklarda
Ay ışığına endeks molalı hayatlara
Servis veren işletmelere benzer sevdalarım
Ben acının tutku erekte eden
Keder harmanıyım!
Ezberleyip unuttuğum
Nice ıslık ezgisi rüyalarımda…
Bu yüzdendir zamansız uyku terklerim
Yastığımın altındadır tüy kalemim
Döşeğim;
Doldukça yıkadığım karalama defterim
Ah o
Kılcallarımda gezinen
Yaralı ayı hüznü
…!
Ürkek bedenlere ciddi tehdit
Ölüm korkulu her çıplak bedene
Koşulsuz teslimiyettir
Ellerimin tatminkar hoyratlığı
Ve Kırıldığında
Çıplak bedenlerin ışığı prizmamda
Sevgisiz vadilerde aşk arayan
Akbabadır gözlerim
Yine aynı şeyi yapıyorum!
Her elime alışım kalemi
Detaylı bir Curriculum vitae bana dair…
Tanı istiyorum bendeki adamı
Tanı ki
Melodim her çalınışında gitarında
İşlevselliği kalem tutmaya da yarayan
Entellektüel parmaklarına
Ayı dişinden pena olayım…
NOT
Curriculum Vitae = CV. (Özgeçmiş-Yaşam öyküsü)