Küçüktüm oyun oynayarak hazırlanırdım Daha adım atmasını bilmediğim hayata Büyüdüm rol yapmaya başladım Hayatta kalmanın oyunuydu rollerim Rol yapmakmış büyüklerin oyununun adı…
Ara sıra büyükler konuşurken Ben olurdum küçücük halimle büyük konu Kızlara doğru iterlerdi şakalarıyla Midem altüst olurmuş gibi yapardım Haz mı alırdım içten içten… hatırlayamadım…
Ergenliğe birkaç basamak kalınca Yokladılar nabzımı birkaç kere Büyüyünce kimle evleneceksin diye En büyük hatayı yapacakmış gibi panikle Ben asla evlenmeyeceğim derdim gerile gerile…
Oysaki daha büyümeden sevmeye başlamıştım Daha ilkokul kaçıncı sınıftaydım… yine hatırlayamadım Gülay’dı… ilk aşkımın adı…aşk mıydı…bilemedim Sevdim… aşık oldum aralarda… aşk neydi sahi Bilemeden geldim de ta bu yaşıma…
Fetretlerle bu zamana ulaştım Evlendim bu arada daha ne olduğunu anlamadan Kaç kaç mı vardı… birileri yangından mal mı kaçırıyordu Sevgi mi vardı, aşk mı vardı… yoksa alışkanlık mı… Ama iki yarım yürek olamadı hiç tek yürek…
Şimdi nerelerdesin ne haldesin Yarımlığının adını yalnızlık mı koydun sende Akıntıya karşı kürek çekmeyi mi bıraktın Yolu yarılamadan yoruldun mu sende Saklanma… susma haydi Söylesene…
Geceler vardır kutsal… mübarek… berat gibi Herkes kullukta duada… beratını istemede Ben oturmuş öbür yarısını kaybetmişi seyrediyorum Televizyonda “not: seni seviyorum “ filminde Benim filmde, ben figüran mıyım…kim çaldı rolümü…
Adem… yokken Havvası, her şeyi vardı Oysa bir eksiklik duydu hep sol yanında Ta ki Havva’yı uykusundan uyandığında Yanı başında buluncaya kadarmış varları Varlar yok oldu Havva’sı her şeyi olunca…
Havva’m yok… her şey hava civa… boş Ruhum kendine gelemeyen ayyaş bir sarhoş Akıl diyor ki… çılgın atlar gibi koş koş Çatla ve öl… ne biçim yaşamak bu Korkak korkak… sızlanarak… uyuzlanarak…
Ben böyle yaşarken… her gece… her gün Seni umarak… seni bekleyerek… yorgunum Sende bensiz mutlu olma sakın Bulursam… rastlarsam… mutluluğuna Gelir, bulur, gözlerini oyarım…tamam mı…
( Yarım Yamalak/yapmacık Hayat başlıklı yazı H.T. OSMANOĞ tarafından 7.08.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.