-Desem ki, Kırlangıç fırtınası alevdi yanacağım baharında
Desem ki, Serserisiydim kentinin Taşlı ve yağmurunun hatırasından ıslanmış kaldırımlarında İhtimal.... Sever miydin beni yar..-
-- Yüreğime kızıl güneşten ateş düşer gibi Yana yakıla aşka sürgündüm Ala şafağımın giz kıyısında Ahraz yüreğime dolardı sevda
Püryan
İsyan
Ve bazen de dilek diledim taş yüreğine Adaktı aşk..
Boş yere kovalar akrep yelkovanı Zamansız tutkular yüreğimin aynasıydı Coşkuya tütsü ekmek gibi Tenden ırak Sevişmelerden uzak Ateşte yanmak Küle dönmek gibi..
Ey zakkuma kokusu sinmiş gül kurusu Üstüm- başım Elim- kolum Hatta yürek içim yara bere olan ben Uzak ihtimal Yüreğinde yer alamam Ve bilirim Yanarım aşkının iç yerinde yanarım Küle dönsem Sözlerinde bir teselli bulamam..
Ah,
Küflü bir sensizliğin solumasındayım Sensiz kimsesiz kalıyor kentimin her yanı Yüzümün bir yarısında seni saklıyorum Benli yanım hep hüzün kasveti Diğer taraf Sana adak Hep sevinç hep kahkaha
Mısralarımın kağıdımı öptüğü anları anımsarım Sana adanmış masum öpüşler gibi Umutsuzca sana yalvarışlarımın boyun bükmesiydi her yazımım Bir defa Evet Bir defa sus hakkını unutup sevi konuşmanı bekledim Nefesimin uçurumunda Ahhh..!! Kaç defa ölüm düşledim.. Gözlerimin mahzeninde Kaç zamandır aşkına ve sevince dair Ağlakları demledim..
Sabahımın tan yerinde uyuyor gözlerin Sana dair menkıbeler Gelmeyişine protest ezgiler dinledim Ey yüreğimin kırığına melhem olan yar Şımarık bir çocuğun emanet yaramazlığındayım Hüzün aksada yüreğimde.... Beni sevebilme ihtimalinin umarsız düşündeyim
( Aşka Sürgün başlıklı yazı NurettinÖnder tarafından 25.07.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.