İlk başta her şey limoni ; okula başlarsın ,(12 yıl hüküm giymiş bir mahkum edasıyla ) .Aradan yıllar geçer ,hafızan dolmaya başlar .
Sürekli yeni bilgiler ; Acaba ne işe yarıyor bunlar ?
  Hocamıza sorardık   -hocam iyi güzel de biz bu 2+2 nin 4 olmasından nasıl faydalanacağız ?
                                 -Olur mu evladım ; İleride büyük adam olduğunuzda bilimsel çalışmalarda işinize yarar !
Eee hocam ! Siz büyüdünüz Adam oldunuz da ''ne işinize yaradı ?''
                                -Olur mu genç sana öğretmese idim sen bana bunu sorabilecek miydin ?
                                -Haklısınız sayın hocam.
                                -Bir dakika hocam , bir sorum olacaktı : ''hani bir ders de KISIR DÖNGÜ yü anlatmıştınız ya
                                 ben anlamamıştım ,bir daha tekrar eder mi sniz ?
                                -Elbette ; ''Bak evladım kısır döngü : bir olayın bir nesnenin bir oluşumun sürekli kendisini 
                                  değiştiriyor gibi göstermesine karşın , YERİNDE SAYMASIDIR.
Heee anladım hocam :Yani diyorsunuz ki elde var 0(sıfır) ?
                                 -Aynen öyle evladım.
                                 -Siz bu durumda 0(sıfır) mısınız hocam?
                                 -Nasıl yani ?
                                 -Şöyle ki hocam ;
                                 
   ----- ''Siz , ben olarak başladınız ve beni siz yapmak istediniz ve farz edelim  ki ben de siz oldum..bu durumda da 
              elde var 0(sıfır) ''
                              

  (Sayın Öğretmen (ler) im , özür dileyerek son verirken şunları da eklemek isterim ; 
                 '' Elbette ki amacı eğitim-öğretim olan DEĞERLER çoktur ama ,
                    vardır arada çıkar ÇIKMAZLARI '' )

                                                      (esperado)
( Kısır Döngü başlıklı yazı esperad tarafından 19.10.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu