Sanıyorum erdim arkadaşlar:)
Tam word sayfasını açmışdım , bir düşüncemi sizlerle paylaşacakdım ki, düşüncem bana siteden meil olarak ulaşdı.


“Sitemize göstermiş olduğunu ilgiden dolayı teşekkür ederiz.

Bu gün itibariyle sitemize Günlük Yazı Ekleme Limiti olan 5 yazı limiti bugün itibari ile 3 yazıya indirilmiştir.

Yazı ekleme ekranında sayfanın üstünde limit ve günlük kalan limit bilginizi görebilirsiniz.”

Değinmek istediğim konuda tam buydu:

Edebiyat sitelerinde arka arkaya bir çok yazı eklenmesinden çoğu kimse hoşlanmaz. Bu bir çok sitede hem fikir olunan bir mevzudur. Tane tane yayınlansın ki okuyabilelim, tadını çıkaralım gibi bir düşünce olur. Hem bir yazar ekledikçe diğerinin yazısı en altdan kayıp gidiyor...

Duygu ve düşüncelerimizi paylaşmaksa maksat paylaşma imkanı vermeliyiz. Yok eğer yazılarımızı depolayacak yer arıyorsak adres yanlış! depolamak için bir çok farklı alternatif var : flaş bellek, meil kutumuz gibi.
Limit sizsiniz; Günler bitmiyor ki yazmanın ve okumanın tadına doyasıya varalım.

Limitimizin düşürülümesi tam yerinde bir karar. Sitede beş ayrı bölüm var düşüncelerimizi gerekli bölümlerde yayınlayabiliriz. ( bugün için bir hakkım kaldı ne mutlu :)

Teşekkürler sen de yaz yönetimi.

Nazlı Tolun

( Limit Sizsiniz başlıklı yazı NazlıKaragöz tarafından 23.08.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu