ölüm..

Saat ,01.38...
Nedense son günlerde en çok düşündüğüm şey ...
Bu gece beni yatakta esir aldı ....
 Aslında hiçbir zaman böyle bir düşünceye kapılmamıştım ....
Nedense son günlerde en çok düşündüğüm şeylerden biri...
Ölüm bana beyi hatırlatıyor ...
Bu dünyada bir hiç oldugumuzu ...
Hiç oldugumuzu bıle bile onca koşuşturma canla başla çalışma neyin nesi...
Sevmezdim bu klişe sözleri ....
Ne oldu ban böyle ...
Belkide her sene eksilen bir dosttun ayrıllıgıdır,bana ölümü hatırlatan 
Ne bileyim belkide bir çoçugun yüzünde beliren bir gülümseme...
Ya da ölen birinin ardında bıraktıklarınıngözyaşlarıdır. Bana ölümü hatırlatan
Dinledıgım bır şarkıda bana bir anıyı hatırlatan şeydir ölüm...
Annemden,babamdan ve kardeşlerimden olan uzaklıgımdır bana ölümü hatırlatan 
Mezar taşlarının üzerindeiyi dilekli mesajlarda gördüğüm çaresızlıktır ölüm ...
Ölüm oldugunu bıle bıle hor görulme, ötekıleştırme yoksayma neyin nesıdır
Ölümü bızı yaklayacak belkı uzun bır yolculuk esnasında yada yarının programın yparken yada en sevdıgımızle beraberken ....
Ölüm okudugum kıtabının sonun nereye varacagını bılmeden okumaya devam etmek gıbı bır şey ...
 BÖYLE BUYRULMUŞ KUTSAL KİTAPTA "Her nefis ölümü tadacaktır."

Saat2.00 beynımı işgal eden ölüm düşüncesiyle uyumaya çalışıyorum
( Ölüm... başlıklı yazı ew çıbu tarafından 31.12.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu