Evet canım. Kalbimdeki en sevdiğim yer acıyor. Çok özlüyorum hem de nasıl.
'Kimse benden çok sevemez diyorum'...Sabırla bekleyenin mutlu olduğunu biliyorum.
Çok duydum çok bekleyen içermiş çorbayı' diye. İçimdeki özlem büyüyor gitgide.
Ancak duymazlıktan, bilmezlikten geliyorum.
Bazen sesini duymak yetmiyor gerçekten. Dokunmak, sarılmak istiyorum.
Uzakta da olsan senin de beni düşündüğünü düşünmek istiyorum.
Yanımda olmanı ne kadar çok istiyorum anlatamam.
Dünya üzemezdi beni, seninle olsaydım. Kader denilen bu işte..
Yanımda olsaydın keşke.
Gözlerine baksaydım
Ellerini tutsaydım.
Sıkıca sarılsaydım
Hiç bırakmasaydım.
Ne olurdu ki!
Umudumu kaybetmeden nasılsa bir gün gelecek' deyip gülümsüyorum.
Uzaklardaki canımın yarısını ne kadar çok özlüyorum...


Sıdıka Emek
( Özlem başlıklı yazı sidika-emek tarafından 26.08.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.