1 Gid Gide Daha Fazla Şeyler Yazıyorum O'na..
Sözsüz bir şarkı nasıl yarımsa bende onsuz öyleyim. Alışmaya çalıştım ama olmadı. Rüzgarlar hiç yapmadığı şeyi yapıp kokusunu bana getirdi. Hayatımın her köşesinde izi var. Silmeye çalıştıkça daha çok büyüyor. Kalemi kağıtla buluşturunca hep içimden birşeyler kopuyor. Bazen çok kızıyorum kendime; O'nu hayatıma sokup herşeyim yapmamalıydım. Her ne olursa olsun ona hasretim her saniye artıyor. Vuslatı gözlüyorum korlar içerisinde. Herkes kızıyor hâlâ onu istediğim için, varsın kızsınlar; nefes alması bile yetiyor aşkın gözyaşlarında boğulmama. O gittiğinden beri sessiz, ıssız bir liman gibiyim, dalgalar çapıyor kıyılarıma. Bak yine yanımda O. Her ne zaman alırsam elime kağıtla kalemi yanıma geliyor. Söylesenize nasıl bırakacığım ben bu kalemi? Başka türlü o'nunla nasıl konuşurum? Ve yine harkırışlarla söylüyor beni sevmediğini,daha çok yazıyorum. Kalbinizle aklınız hiç kavga etti mi sizin? Benimkiler şuan onunla meşgul. 
Git gide kaybediyorum kendimi..
Gid gide daha fazla şeyler yazıyorum O'na.. 


-Ayşe Altunküpe.
( Gid Gide Daha Fazla Şeyler Yazıyorum O'na.. başlıklı yazı GönülRomanı tarafından 20.05.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.