1 Ve Seviyorum..
Kelimelerin yazdığı yazılara mahkumum, ne fazlasını işliyorum, ne senden başkasını. Yakınımdaki uzak, uzağımda ki yakınımsın bana. Şimdi belki çok uzağımdasın, ama aynı şehir de olmak bile yetiyor. Mutlu olman bile mutluluk sebebi biliyor musun? Bilmiyorsun, bu yazıları sen hariç herkes okuyor. Sen hariç herkes anlam katıyor. Kelimelerde aslını görürsen çok şey anlarsın. Her yağmur damlası yüreğe hançer saplanması. Bana sadece sen "deli" derken, şimdilerde herkes her oldu. Her dalıp gittiğim yerde sen; her şarkıda sen. Uzaklardasın bana uzaklardasın ama mesafeler sadece aptal birer engeller, kalbim sende aklım sende ben seninleyim. Seni izliyorum uyurken; üzerini açınca üşüyüp hasta olma diye. Dedim ya sen hariç herkes okuyup anlıyor bunları.. Ben tek tek satır aralarına seni işliyorum. Sen bana aşk gömleğini giydirip gitsen de ben hâlâ bekliyorum.. Ve Seviyorum.. -Ayşe Altunküpe.
( Ve Seviyorum.. başlıklı yazı GönülRomanı tarafından 2.03.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.