1 Dök İçini..
Otur da dök şimdi içini satırlara, giden duymaz bilmez, kalanlarla ne kadar bastırırsın ki yaranı ? En ufacık bir şeyde hatırlarsın işte. Sözlerini, gözlerini, gülüşlerini unut bakalım şimdi. Ne yaparsan yap acı çekersin içten içe dışarı gülüp durursun. Kimseler bilmez ya hani kapalı kutu gibi. Umut vardır her an öldüren bir umut küçücük, ne kadar olmasın o umut dese bile sende vardır da bir türlü söküp atamazsın. Çık git diye ağlarsın belki, ne kadar gitmeyeceğini bilsen de; yorarsın kendini bu yalan dünya da, kendine kızarsın yaralı gönlün umudu gitti dersin, bir yere kadar susarsın sabrınla, sabır tükenince ne olur bilinmez lakin, gönlümün zindanlarında olmayacağı kesin..

-Ayşe Altunküpe..
( Dök İçini.. başlıklı yazı GönülRomanı tarafından 28.01.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.